اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کمک 4 میلیاردی کمیته امداد به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جریان سفر سوم هیئت دولت به این استان، کمیته امداد 4 میلیارد و 116 میلیون ریال به مددجویان کمک کرده است.

کمک 4 میلیاردی کمیته امداد به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی
سرافراز آوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کمیته امداد در آستانه سفر چهارم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از رئیس‌جمهور و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد در سفر سوم دولت به این استان در ملاقات‌های حضوری مردم، مبلغ 2 میلیارد و 748 میلیون و 700 هزار ریال را به صورت بلاعوض به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مساعدت مالی کرده است.
وی، مبلغ اعطای وام به مددجویان در سفر سوم رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیارد و 367 میلیون و 300 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این نهاد حمایتی در سفر چهارم دولت به این استان نیز همچون گذشته آماده استقبال از برنامه های دولت در راستای کاهش مشکلات آن‌ها خواهد بود.
آوری ادامه داد: کمیته امداد همواره در کنار محرومان به اجرای سیاست‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و در این زمینه به‌دنبال توانمندسازی و اتکای مددجویان به داشته‌های خود است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول