اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و‌حرفه‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد:

تاثیر مثبت نوسازی فضای آموزشی بر یادگیری

خبرگزاری فارس: مدیر کل فنی و‌ حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: نوسازی و بهسازی فضای آموزشی بر فرآیند یادگیری هنرجویان تاثیر مثبتی دارد.

تاثیر مثبت نوسازی فضای آموزشی بر یادگیری
حمید‌رضا خانپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: احیا، بازسازی و نوسازی فضای آموزشی کمک شایانی بر فرآیند یادگیری و آموزش دیدن هنرجویان بر جای می‌گذارد به طوری‌که نتایج چگونگی محیط در میزان یادگیری آموزش‌های مهارتی بیش از بیش بارز است.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مطرح شده باید مسئولان تا حدود وظایف و امکانات خود وارد عمل شوند، چرا که برنامه‌های آموزشی این دستگاه تاثیر مستقیم در حوزه اشتغال بر جای می‌گذارد از این رو باید برای نوسازی اماکن آموزشی اقدام شود تا مهارت‌های گوناگون در محیط مناسبی به افراد منتقل شود.
این مسئول با بیان اینکه فنی‌حرفه‌ای در ارتقای مهارت جوانان جویای کار تاثیر بسزایی دارد، ادامه داد: ارائه آموزش‌های فنی برای ارتقای مهارت‌های صاحبان مشاغل پایه و مشاغل خانگی بسیار مفید قلمداد می‌شود چرا که افراد با ارتقای مهارت‌های خود مطابق با نیازهای روز پیش می‌روند در نتیجه به اشتغال مولد و پایدار دست پیدا می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مناطق مختلف اشاره کرد و یادآور شد: کارگاه‌های تخصصی مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های متعدد استان برپا می‌شود همچنین تیم‌های سیار روستایی، آموزش‌های ویژه مناطق محروم، پادگان‌های نظامی و انتظامی و زندان‌های استان برگزار می‌شود.
وی در ادامه به نقش ارزنده فعالان بخش خصوصی در برپایی این دوره‌های کسب مهارت اشاره کرد و گفت: این کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های صنعت، خدمت، کشاورزی، فرهنگ و هنر با حمایت مراکز آموزشی بخش خصوصی برپا می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول