اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

آموزش بازیافت در مراکز اداری جنوب تهران

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی بازیافت برای کارمندان و کارکنان مراکز اداری جنوب تهران برگزار شد.

آموزش بازیافت در مراکز اداری جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به اینکه مراکز اداری بیشترین سهم تولید زباله‌های کاغذی را دارند، کارمندان مراکز اداری جنوب تهران مورد آموزش بازیافت و تفکیک زباله از مبداء قرار گرفتند.
رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 20 در حاشیه این کارگاه آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه کاغذ به عنوان یکی از محصولات طبیعت سرسبز و انسان کاشت، سهم زیادی از کیسه‌های زباله مراکز اداری را تشکیل
داده است، گفت: آموزش چهره به چهره ویژه پرسنل مراکز اداری در درمانگاه‌های شهید یغمایی واقع در ناحیه چهار و درمانگاه شهید مبارکه واقع در ناحیه دو برگزار شد.
کریم گرامی، توزیع 18 عدد مخزن کارتن پلاست و 10 کیلوگرم کیسه زباله را در بین پرسنل نمایندگی برنا الکترونیک و پایگاه بسیج شیخ صدوق و آموزش و پرورش را از جمله اقدامات این اداره در نیمه اول مهر ماه برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح آموزش ویژه بازیافت در سطح مدارس، مجتمع‌های مسکونی و سراهای محله به صورت پویا از ابتدای سال تحصیلی با موضوعیت جمع‌آوری پسماند و راهکارهای کاهش تولید زباله انجام شده است.
وی در ادامه استقبال شهروندان از غرفه‌های بازیافت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: 9 غرفه بازیافت در سطح منطقه به صورت فعال در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند و طی نیمه اول مهر ماه 400 کیلوگرم کیسه زباله و 200 قلم مواد شوینده توزیع شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول