اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اعلام کرد:

استانداردسازی فضای آموزشی مدارس آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: فضای آموزشی مدارس آذربایجان غربی استانداردسازی می‌شوند.

استانداردسازی فضای آموزشی مدارس آذربایجان غربی
فریبرز اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور استانداردسازی فضای آموزشی مدارس آذربایجان غربی، طرح مقاوم‌سازی در مدارس این استان از سال 85  تاکنون در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه مدارس استان به استانداردهای ملی می‌رسند، تصریح کرد: از ابتدای سال 85، 4 هزار و 11 کلاس درس در حال مقاوم‌سازی است.
این مسئول با بیان اینکه این کلاس‌های درس شامل کلاس‌های درس تخریبی بودند، افزود: اعتبار مورد نیاز در این زمینه از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.
اسمعیل‌زاده با بیان اینکه از نظر سطح فضای آموزشی کلاس‌های درس استانداردسازی می‌شوند، اعلام کرد: این کلاس‌های درس تخریب و کلاس‌های درس جدید جایگزین می‌شوند.
وی با اشاره به استانداردهای موجود در این زمینه،‌ گفت: بر این اساس باید فضای هر کلاس درس 150 مترمربع  باشد.
این مسئول با بیان اینکه در چهار سال گذشته 38 درصد اعتبارات ابلاغی برای اجرای این طرح تحقق یافته است،‌ اظهار داشت: با این میزان اعتبار یک هزار و 548 کلاس درس استانداردسازی شده‌اند.
اسمعیل‌زاده ادامه داد: از این کلاس‌ها نیز یک هزار و 300 کلاس درس تحویل شده است و 248 کلاس نیمه‌تمام وجود دارد که در حال تکمیل هستند و در سال 91 به اتمام می‌رسند.
وی با بیان اینکه از کل سهم استان 2 هزار و 463 کلاس درس تخریبی در استان باقی مانده است، افزود: مقرر شده با تصمیمات 22 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه تا سه سال باقی مانده اعتبار این طرح را در اختیار سازمان‌های نوسازی قرار دهند تا باقی مانده کلاس‌های درس نیز تخریب و نوسازی شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول