اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری؛

44 فضای آموزشی در مازندران بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران گفت: در شش ماه نخست سال جاری 44 فضای آموزشی در مازندران احداث و بهره‌برداری شد.

44 فضای آموزشی در مازندران بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی نبیان شامگاه پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری مرکز استثنایی برکت بهنمیر اظهار داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و حمایت‌های بنیاد برکت وابسته به مقام معظم رهبری اعتبار صد درصد برای احداث این پروژه اختصاص یافته که شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها هستیم.
وی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 320 میلیون تومان احداث و بهره‌برداری شد که زمین این مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز حسین جهانی به آموزش و پرورش بهنمیر اهدا و با حمایت بنیاد برکت نهاد رهبری افتتاح و بهره‌برداری شد.
مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری 44 فضای آموزشی در سطح کشور بهره برداری شده است، افزود: امیدواریم تا ایام الله دهه فجر فضاهای آموزشی بیشتری در مازندران بهره‌برداری شود.
وی تصریح کرد: تا قبل از فعالیت دولت‌های نهم و دهم بیش از 6 هزار و 411 کلاس تخریبی در مازندران وجود داشت که در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از مدارس بازسازی و مقاوم‌سازی شد.
مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران بیان داشت: خیران مازندران در سال جاری بیش از 35 میلیارد تومان برای احداث فضاهای آموزشی تعهد کردند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول