اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه:

3 هزار نفر در کرمانشاه عملیات سرشماری را انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه گفت: 3 هزار نفر در کرمانشاه عملیات سر‌شماری آمار و نفوس را انجام می‌دهند که از این تعداد 2 هزار و 300 نفر مامور آمارگیر برای کسب اطلاعات به خانه‌های مردم مراجعه می‌کنند و 700 نفر از آنها به صورت ستادی هستند.

3 هزار نفر در کرمانشاه عملیات سرشماری را انجام می‌دهند
مژگان نمکیان در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سر‌شماری آمار و نفوس مسکن هر 10 سال یک بار در سراسر کشور انجام می‌شود‌.
وی ادامه داد‌: با توجه به رشد جمعیت برای انجام بر‌نامه‌ریزی‌های صحیح و براساس قوانین و مقررات‌، هیئت دولت سر‌شماری آمار و نفوس مسکن را از 10 سال به 5 سال مصوب کردند.
مدیر‌کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه اضافه کرد: امسال نخستین دوره سر‌شماری 5 ساله است که از تاریخ 2  تا 22 آبان ماه بر‌گزار می‌شود.
وی عنوان کرد: جمعیت استان کرمانشاه طبق سرشماری سال 85 یک میلیون و 870 هزار نفر بوده است.
نمکیان تصریح کرد: 3 ‌هزار نفر در کرمانشاه عملیات سر‌شماری آمار و نفوس را انجام می‌دهند که از این تعداد 2 هزار و  300 نفر مامور آمارگیر به صورت میدانی به خانه‌های مردم برای کسب اطلاعات مراجعه می‌کنند و 700 نفر از آن‌ها به صورت ستادی هستند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول