اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

بشرویه مقام نخست استانی را در ثبت‌نام آمارگیران کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: این شهرستان با فراهم کردن مقدمات اولیه و امکانات لازم برای دبیرخانه اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن مقام نخست استان را کسب کرد.

بشرویه مقام نخست استانی را در ثبت‌نام آمارگیران کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین ارکان برنامه‌ریزی در هر کشور به دست آوردن اطلاعات جامع در زمینه‌های مختلف است.
وی با اشاره به اینکه این طرح از مصوبات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است اما به صورت کامل اجرا نمی‌شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه سوم با وجود پرهزینه بودن این طرح، اجرای آن در هر پنج سال به جای 10 سال تاکید شد تا در برنامه‌ریزی‌های کلان، توانمندی‌های نیروی انسانی، نیاز به مسکن، اقتصاد کشاورزی و صنعتی و دیگر مولفه‌های تاثیرگذار مشخص شود.
فرماندار بشرویه خطاب به شرکت‌کنندگان در این طرح گفت: شما که به عنوان پیش قراولان این طرح بزرگ انتخاب شده‌اید باید با دقت هرچه بیشتر سعی و تلاش کنید تا به تمام سؤالات در فرم‌های سرشماری پاسخ داده شده و حتی یک نفر در دورترین نقطه شهرستان از قلم نیفتد.
پورسلطانی تصریح کرد: شهرستان بشرویه به لحاظ اعلام آمادگی نیروها با این طرح با ثبت‌نام 120 نفر و فراهم کردن مقدمات اولیه و امکانات لازم برای دبیرخانه اجرایی توانست مقام نخست استان را به خود اختصاص دهد.
وی یادآور شد: از این تعداد ثبت‌نام شده 40 نفر انتخاب شدند که پس از یک دوره کلاس‌های آموزشی در مورد آشنایی با طرح سرشماری، نقشه‌خوانی، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری و پرسشنامه آماری در مدت 11 روز کار آمارگیری و سرشماری نفوس و مسکن را در شهرستان بشرویه انجام خواهند داد.
معاون فرمانداری شهرستان بشرویه نیز در نشست هم‌اندیشی کارکنان اداره پست بشرویه با اشاره به اینکه شغل پر زحمت نامه‌رسانی و پستچی سابقه‌ای بسیار طولانی دارد، گفت: مردم با اطمینان و اعتماد کامل به ماموران پست توقع دارند که در اسرع وقت محوله‌های پستی خود را با رعایت کامل امانتداری و حفاظت به مقصد برسانند که این کار بسیار سخت و پر زحمتی است.
علیرضا زمان‌زاد برای استقرار پلیس +10 برای انجام خدمات تعویض گواهینامه و دفترچه خدمات سربازی در بشرویه قول مساعد داد.
رئیس اداره پست بشرویه نیز طی گزارشی گفت: مجموعه کارکنان این اداره افتخار دارند که در کنار ارسال و مراسلات نامه‌ای خدماتی را همچون ثبت و توزیع کالابرگ نفت سفید، پیگیری اسناد مالکیت برای تک برگی، ثبت‌نام مشاغل خانگی، توزیع دفترچه‌های آزمون دانشگاه‌ها، توزیع کارت هوشمند رانندگان کامیون و کرایه‌ای به شهروندان ارائه می‌کند.
رضا هادی‌نژاد همچنین از راه‌اندازی دفتر پست شهر ارسک و توسعه ساختمان اداری پست بشرویه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول