اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

تحقق اهداف چشم‌انداز در گرو آمار درست است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان در تهیه آمار و اطلاعات درست است.

تحقق اهداف چشم‌انداز در گرو آمار درست است
غلامعلی موحدی‌نیا ظهر امروز در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بردسیر اظهار داشت: مشارکت مردمی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات در امر سرشماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنین مسئولان در بحث بیان اهمیت سرشماری برای مردم باید تلاش کنند.  
وی عنوان کرد: مسئولان دهیاری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بر همکاری مردم با مأموران سرشماری که دارای کارت شناسایی و لباس فرم هستند، تأکید فراوانی داشته باشند.
موحدی‌نیا بیان کرد: دهیاران و اعضای شوراها به عنوان نمایندگان دولت در بین مردم هستند و باید در اجرای صحیح و دقیق سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند تا این امر حیاتی و مهم به خوبی اجرا شود.  
وی افزود: تصمیم‌گیری صحیح مستلزم اجرای سرشماری خوب و دقیق است که نتیجه آن آبادانی منطقه را به دنبال دارد.
موحدی‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر که کارهای عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با سرعت ویژه‌ای در حال انجام است، تمام آن مدیون و نیازمند سرشماری دقیق است.
وی با اشاره به اهمیت ویژه آمار در برنامه‌ریزی‌های آینده دولت افزود: با داشتن آمار دقیق و شفاف می‌توان گام‌های دقیق‌تر و مؤثرتری را برای توسعه کشور و به ‌تبع آن در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برداشت.
موحدی‌نیا با تأکید بر اینکه لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی مؤثر و کارآمد، داشتن آمار و اطلاعات صحیح و دقیق است، گفت: تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان در تهیه آمار و اطلاعات درست است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تکلیف دولت نسبت به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در سال‌ جاری و همچنین تصویب هیئت وزیران و با استناد به قانون بودجه سال 90، مرکز آمار ایران موظف شد این سرشماری را در آبان‌ ماه سال جاری به اجرا درآورد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول