اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان اردکان خبر داد:

حضور 100 نفر از آمارگیران اردکان در عملیات میدانی

خبرگزاری فارس: معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان اردکان گفت: بیش از 100 نفر از آمارگیران اردکان در عملیات میدانی حضور یافتند و به صورت عملی با روند اجرای سرشماری آشنا شدند.

حضور 100 نفر از آمارگیران اردکان در عملیات میدانی
علی سیگارچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به روند مطلوب برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 اظهار داشت: 109 نفر شرکت‌کننده در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و خود را برای آغاز عملیات سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 آماده می‌کنند.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی با حضور در عملیات میدانی به صورت آزمایشی با روند اجرای طرح در این شهرستان آشنا شدند، خاطرنشان کرد: با حضور مدرسان و ناظران طرح، بیش از 100 نفر از آمارگیران به صورت عملی اطلاعات لازم را از چند سرپرست خانوار دریافت کردند و از نزدیک با نواقص خود و موارد پیش‌بینی نشده آشنا شدند.
معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان اردکان همچنین تصریح کرد: این افراد در چهار گروه متشکل از 29 تیم سه تا پنج نفره با مراجعه به درب منازل به صورت عملی با روند اجرای سرشماری آشنا شدند.
سیگارچی ادامه داد: عملیات میدانی با هماهنگی سرگروه‌ها و معاونان فنی و اجرایی ستاد در عملیات میدانی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: عملیات میدانی در شهرستان اردکان، در چهار حوزه صدرآباد، شهرک آزادگان، فرمانداری و شهرک ولیعصر (عج) با موفقیت پایان یافت.
به گزارش فارس، طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال از دوم تا بیست و دوم آبان‌ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و آمارگیران نیز هم‌اکنون در حال طی دوره‌های آموزشی هستند.
در استان یزد بیش از یک‌هزار نفر کار آمارگیری را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول