اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر:

امنیت جامعه تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر گفت: امنیت یک جامعه تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست بلکه همه باید برای آن تلاش کنند.

امنیت جامعه تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار "سهم من در امنیت و آرامش؟" نام‌گذاری شده است که با توجه به این شعار همه خانواده‌ها و جامعه در ایجاد امنیت سهم بسزایی دارند.
وی با اشاره به اینکه برای تأمین امنیت همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم داشته باشند، گفت: امنیت یک جامعه تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست بلکه همه باید برای آن تلاش کنند.
فرمانده انتظامی ملایر برخورداری از دانش، بینش، پژوهش و فناوری را مهم برشمرد و عنوان کرد: همه موارد باید در عرصه خدمت‌دهی و امنیت و آرامش به جامعه و مردم ارائه شود.
وی نقش خانواده‌های نیروی انتظامی را در موفقیت‌های کارکنان این نیرو بسیار ارزنده و حائز اهمیت برشمرد و افزود: اگر همت، گذشت و ایثار شما نبود موفقیت در جامعه نیز فراهم نمی‌شد.
سعیدی اقتدار و رأفت را دو محور نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با زورگویان و متخلفان امنیت اجتماعی و آرامش را تضمین می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در سه محور پیشگیری، مقابله و درمان نیاز به همکاری داریم که باید به این مهم توجه شود.
فرمانده انتظامی ملایر به موفقیت‌های به دست آمده توسط نیروی انتظامی ملایر طی ماه‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: همه این توانمندی‌ها نشان از تلاش و عزم جدی در برخورد با زورگویان جامعه دارد.
وی در تأکید به خانواده‌ها گفت: حساسیت زندگی شما در همه زمینه‌ها به ویژه مسائل امنیتی بیشتر است که باید مراقبت بیشتری از خانواده داشته باشید.
سعیدی در پایان خواستار ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای جامعه شد و افزود: ما در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول