اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

8 پروژه ناجا در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی هفته نیروی انتظامی هشت پروژه عمرانی نظامی و انتظامی در استان کرمان بهره‌برداری می‌شود.

8 پروژه ناجا در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت امنیتی استان کرمان طی یک سال گذشته در حوزه وقوع جرائم جنایی و مهم که احساسات مردم را تحت تأثیر قرار می‌داد، 35 درصد رشد داشته است.
وی شعار سال هفته نیروی انتظامی را "سهم من از امنیت چیست" عنوان کرد و بیان داشت: رویکرد عمده برنامه‌های این هفته حول سه محور مسجد، محله و مدرسه است تا مردم و قشر هدف استفاده بهتری داشته باشند.
چناریان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته انتظامی سال جاری در استان کرمان با بهره‌برداری از هشت طرح عمرانی عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب، پاسگاه انتظامی عباس‌آباد رودبار جنوب، چاه‌چایی منوجان و دوساری، کلانتری 13 جیرفت، بخش کوهساران شهرستان راور و 11 کهنوج در این هفته صورت می‌گیرد.
وی گفت: همچنین مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمان نیز افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه اولیا و مربیان تصریح کرد: سال جاری نمایشگاه نیروی انتظامی را به دلیل حجم بالای کاری، هزینه و درگیری بخش عمده‌ای از نیروها به نوعی دیگر و در قالب کارگاه‌های آموزشی، آگاه‌سازی برگزار می‌شود.
چناریان با اشاره به نامگذاری روزهای هفته انتظامی ابراز داشت: 13 مهر ماه نخستین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان پیشگیری اجتماعی، مشارکت عمومی، امنیت و آرامش نام‌گذاری شده است.
وی افزود: 14مهر ماه با عنوان پلیس مومن، متعهد، ایثارگر، امنیت و آرامش معرفی شده و ملاقات مردمی فرماندهی انتظامی استان، همایش ویژه سیستم 110 با حضور منتقدان و موافقان و غبارروبی مزار مطهر شهدا همراه است.
چناریان عنوان کرد: جمعه 15 مهر با عنوان جامعه ایمانی، حفظ ارزش‌ها، امنیت و آرامش همایش پیاده‌روی کارکنان و خانواده‌ها، مانور شهری موتورسیکلت‌سواران، برگزاری آزمون استخدامی و حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه را داریم.
وی گفت: 16 مهر ماه با عنوان خانواده، مدرسه، نهادهای اجتماعی، امنیت و آرامش نام‌گذاری شده و به این مناسبت زنگ انضباط اجتماعی در مدرسه راهنمایی فرهیختگان نواخته می‌شود و دانش‌آموزان از یگان‌های انتظامی بازدید دارند.
فرمانده انتظامی استان کرمان 17 مهر ماه را روز پلیس، دانش، پژوهش، فناوری، امنیت و آرامش عنوان کرد و بیان داشت: کارگاه‌های آموزشی ویژه اولیا، ملاقات حضوری با مردم و همایش علمی با عنوان "‌سهم من از امنیت چیست" از جلمه برنامه‌های این هفته است.
چناریان خاطرنشان کرد: 18 مهر ماه با عنوان پلیس مقتدر، هوشمند، حرفه‌ای و امنیت نام‌گذاری شده و همایش مشاوران و مددکاران اجتماعی را در دستور کار داریم.
وی تصریح کرد‌: 19 مهر ماه نیز با عنوان پلیس قانونمند،‌حکومت، امنیت و آرامش همایش همیاران پلیس، اصناف و جلسه تعاملی با مسئولان قضایی استان داریم.
چناریان در مورد طرح برخورد با تجهیزات دریافت از ماهواره در کرمان گفت: این طرح طی چند مرحله اجرا می‌شود که مرحله اول آن مجتمع‌ها بود.
وی مرحله دوم اجرای طرح برخورد با تجهیزات دریافت از ماهواره را در خانه‌های ویلایی و کوچک عنوان کرد و افزود: تقاضای ما از شهروندان این است که قبل از حضور نیروی انتظامی خودشان نسبت به جمع‌آوری این تجهیزات که فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای جامعه را خدشه‌دار می‌کند، اقدام کنند.
چناریان با بیان اینکه مردم در مرحله اول اجرای این طرح همکاری خوبی با مأموران انتظامی داشتند، تصریح کرد: محله‌هایی که پاکسازی صورت گرفته در صورت مشاهده مجدد تخلف، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول