اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

مهربانی ناجا کودکان را به پوشیدن لباس آنان علاقه‌مند کرده است‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: علاقه‌ کودکان به پوشیدن لباس پلیس به دلیل این است که ناجا در ایران مظهر اقتدار، عطوفت و مهربانی است.

مهربانی ناجا  کودکان را به پوشیدن لباس آنان علاقه‌مند کرده است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی عرب‌انصاری در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان قم، نیروی انتظامی را از جمله نهادهایی خواند که پس از انقلاب، به سرعت جایگاه خود را پیدا کرد.
وی انجام وظایف سنگین، متفاوت و حساس را از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، نشانگر عملکرد خوب و صادقانه ناجا در جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه نظم اجتماعی یک مقوله‌ پیچیده است، عنوان کرد: امروزه متفکرین دنیا در ارتباط با نظم اجتماعی به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند و به مسئولان کنترل نظم جامعه‌ خود راهکار می‌دهند، در حالی که نیروی انتظامی کشور ما، خود جزو نظریه‌پردازان و متفکرین بخش‌های مختلف اجتماعی است.
وی پلیس امروز را مزین به لباس علم و دانش دانست و اظهار کرد: رشد و توسعه‌ علمی و فکری نیروی انتظامی موجب شده است که نیروی انتظامی از یک درخشش و جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار باشد.
‌عرب‌انصاری با بیان اینکه پلیس با مبارزه با قاچاق، مواد مخدر و‌... از اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان قسم خورده کشور جلوگیری می‌کند، گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام، ساعت‌ها می‌اندیشند تا راهکار و ترفندی جدید را برای مقابله با نظام به دست آورند اما نیروی انتظامی با از جان‌گذشتگی خود، نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب می‌کند.
وی با اشاره به علاقه کودکان به پوشیدن لباس پلیس، افزود: این علاقه‌ کودکان به نیروی انتظامی از آنجایی ایجاد می‌شود که پلیس، مظهر اقتدار، عطوفت و مهربانی است این در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان، پلیس مظهر خشونت، وحشت، ظلم و بی‌عدالتی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه جایگاه نیروی انتظامی در نزد مردم، جایگاه مناسبی است، عنوان کرد: ملت به نیروی انتظامی به عنوان مشاورین امین خود و به عنوان حافظ اموال و نوامیس، خدمتگزارانی صادق و حاضر در صحنه می‌نگرند.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول