اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مشاوره فرمانده انتظامی مازندران مطرح کرد:

بانوان بیشترین مراجعه‌کننده‌ به مرکز مشاوره ناجا

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: بانوان بیشترین مراجعه‌کننده‌ به مرکز مشاوره ناجا را داشتند.

بانوان بیشترین مراجعه‌کننده‌ به مرکز مشاوره ناجا
طوبی مالایی در حاشیه دومین نمایشگاه نور و نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه در راستای به‌کارگیری فرهنگ مشاوره در جامعه غرفه‌ای در این نمایشگاه در اختیار داریم، بیان داشت: استفاده از مراکز مشاوره برای همه عموم ضروری است و باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه از ظرفیت مرکز مشاوره ناجا استفاده کنند.
وی بیشتر مراجعه کننده‌ها به مرکز مشاوره ناجا را بانوان اعلام کرد و گفت: بانوانی که به مرکز مشاوره ناجا مراجعه می‌کنند از سن راهنمایی تا بیش از 50 سال را شامل می‌شوند که در این مراجعه بیشتر مشکلات مطرح شده مباحث خانوادگی با شکل‌های مختلف است که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: بسیاری از افراد تمایلی به مشاوره ندارند ولی بعد از یک جلسه و آشنایی با مباحث کارشناسان به اهمیت مشاوره واقف و خود مبلغانی برای مراجعه به مرکز برای دیگران می‌شوند.
وی علت مراجعه بانوان متاهل به مرکز مشاوره ناجا را بحث اعتیاد همسران و نپرداختن خرج و نفقه دانست و گفت: ضرب و شتم همسران از مواردی است که بانوان در مراجعه به مرکز مشاوره ناجا از آن گله‌مند می‌شوند.
رئیس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: مراجعه دختران مدرسه‌ای بیشتر در حد مشاوره تحصیلی و راهیابی به دانشگاه است و در این بخش دانشجویان در موضوع‌هایی همچون دوست‌یابی و مشاوره قبل از ازدواج به ما مراجعه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره ناجا در بحث آموزش همگنی اقدام کرده و در بیشتر مجامع از افراد کارشناس در این بخش به مشاوره عمومی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.
مالایی مساجد، مدارس، تکایا و خوابگاه‌‌های دانشجویی را اماکنی مناسب برای آموزش همگانی مشاوره دانست و گفت: تاکنون جلسات زیادی در بحث پرسش و پاسخ به تناسب میل مخاطبان داشته‌ایم که در این جلسات به مسائل مبتلا به جامعه پرداخته شد.
وی اذعان داشت: فعالیت‌های زیادی در مرکز مشاوره ناجا انجام می‌شود که بیشتر سعی ما کاهش مشکلات روانی مراجعه کننده‌ها است تا بتوانیم زندگی سالمی را برای عموم جامعه داشته باشیم.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول