اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

ناجا باید در اقدام‌های نرم‌افزاری پیشرو باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی باید در زمینه اقدام‌ها و عملیات‌های نرم افزاری به منظور حفظ سلامت جامعه پیشرو باشد.

ناجا باید در اقدام‌های نرم‌افزاری پیشرو باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های ناجا ارائه خدمات مطلوب به مردم در کمترین زمان و بدون مراجعه به واحدهای انتظامی است، به همین منظور باید از طریق سامانه‌ها و  فناوری بروز، خدمات مختلفی به شهروندان ارایه شود.
وی به توانمندی‌های ناجا اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام باید بدانند نیروی انتظامی آماده‌تر از هر زمان بوده و در انجام ماموریت‌های رزمی عملیاتی و برقراری امنیت در کشور همواره موفق عمل کرده است. 
استاندار سیستان ‌و بلوچستان ادامه داد: این نیرو با داشتن پرسنلی مومن و متعهد و ولایی ماموریت متنوع و پیچیده خود را به درستی انجام داده است.
آزاد با اشاره به اقدام‌های نرم‌افزاری در عملیات‌های پلیس بیان کرد: شرایط جامعه و تنوع تخلفات به گونه‌ای که باید ناجا در زمینه تقویت ظرفیت نرم‌افزاری خود تلاش کند.
آزاد خاطرنشان کرد: شاید افکار عمومی انتظار داشته باشد که به صورت سخت‌افزاری با مجرمان برخورد شود و آنان را دستگیر کرد اما از آن طرف باید با کاری نرم‌افزاری سلامت روانی جامعه را تضمین کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: پلیس راه نمونه بارز تلاش نرم‌افزاری ناجا برای جلوگیری از بروز جرم است که این امر باید به بهترین شکل در دیگر بخش‌های نیروی انتظامی تعمیم یابد.
وی گفت: بسیاری از جرایم حضور فیزیکی مجرم در صحنه نیست و ما باید از دور ریشه آن تخلف را شناسایی و با عاملان آن برخورد کنیم.
رئیس شورای تامین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این زمینه نیروهای پلیس باید برای آمادگی بیشتر آموزش‌های لازم و تخصصی را در زمینه نرم افزاری فرا بگیرند.
وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت همگانی 197 برای نظارت مردم بر عملکرد پلیس گفت: پلیس با راه‌اندازی سامانه 197 باب انتقاد و پیشنهاد را برای همگان باز کرد.
آزاد بیان داشت: پلیس قبل از اینکه دیگران او را به نقد بگذارند، خود را به نقد گذاشت و دفتر نظارت همگانی را برای دریافت انتقادات و پیشنهادات راه‌اندازی کرد.
وی گفت: این اقدام زمینه‌ساز جلوگیری از بروز تخلف در بدنه پلیس شده و اعتماد عمومی را به این نهاد افزایش داده است.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر فرهنگ سازی توسط دستگاه‌های مرتبط در راستای آشنایی مردم با سهم خود در برقراری امنیت، افزود: احساس مسئولیت کردن تمام دستگاه‌ها و مردم برای برخورد، شناسایی مجرمان و کاهش جرایم نقش بسزایی در حفظ امنیت و آرامش دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول