اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری قم از کارکنان ناجا تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: همایش تقدیر و تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی استان قم به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.

شهرداری قم از کارکنان ناجا تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهرداری قم شنبه شب میزبان فرماندهان، کارکنان، جانبازان و خانواده‌ شهدای نیروی انتظامی استان قم بود و مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی را برگزار کرد.
این مراسم که با حضور فرماندهان نیروی انتظامی استان قم، اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، شهرداران مناطق و مدیران شهرداری شهر مقدس قم در مجتمع فرهنگی وتوس برگزار شد، محفلی برای تشکر از زحمات و خدمت‌رسانی نیروی انتظامی استان به شهروندان و زائران حرم حضرت معصومه(س) بود.
در این همایش که همزمان با شب میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام علی ابن موسی الرضا(ع) برپا شد، مراسم مولودی خوانی و جشن برای میلاد این امام همام برگزار شد.
در این مراسم فرماندهان و کارکنان ناجا که مهمانان این همایش بودند، در زمان تعیین شده خود را به مجتمع وتوس رسانده بودند اما این در حالی است که شهردار قم به عنوان میزبان جلسه، با تاخیری 25 دقیقه‌ای در جلسه حضور یافت.
در ادامه‌ این مراسم خانواده‌ شهدای مبارزه با مواد مخدر و جانبازان ناجا توسط فرمانده نیروی انتظامی استان قم، رئیس شورای اسلامی شهر، فرمانده‌ عقیدتی سیاسی ناجا و شهردار شهر مقدس قم، مورد تقدیر قرار گرفتند.
نکته‌ جالب در این همایش تقدیر مجری این برنامه از یک جانباز صد درصد بود، به نحوی که وقتی نام یکی از جانبازان حاضر در جلسه برای دریافت تقدیرنامه و هدیه‌ را اعلام کرد، او را یک جانباز صد در صد معرفی کرد.
این همایش که دو ساعت به طول انجامید، با تقدیر از فرمانده‌ نیروی انتظامی استان و بیش از 30 تن از کارکنان ناجا به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول