اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه مازندران:

ناجا وظایف زیادی در حفاظت از آرمان‌های نظام دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام باشد، گفت: نیروی انتظامی در زمینه فرهنگ‌سازی تلاش بیشتری به خرج دهد.

ناجا وظایف زیادی در حفاظت از آرمان‌های نظام دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی، امام جمعه شیرگاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تقوا و پارسایی یکی از ابزار مهم شکرگذاری نعمت الهی است، اظهار کرد: نعمت‌های الهی در اطراف ما گسترده شده است و لطف بیکران الهی را باید قدردان باشیم.
مهدوی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی وظایف زیادی را در حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام دارد، گفت: نیروی انتظامی در زمینه فرهنگ‌سازی تلاش بیشتری به خرج دهد.
امام جمعه شیرگاه در مازندران افزود: فرهنگ دینی جامعه ما باید در همه ابعاد زندگی مورد توجه و عمل قرار گیرد.
وی با تبریک میلاد کریمه اهل البیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، تصریح کرد: مقطع زمانی بین تولد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است تا هر چه بیشتر از بذل و کرامت و بزرگواری آنان استفاده کنیم.
مهدوی با اشاره به حدیث سلسله الذهب امام رضا(ع) گفت: این حدیث در نیشابور و قبل از حضور امام هشتم در مشهد برای هزاران نفر بیان شده است.
امام جمعه شیرگاه عنوان کرد: در این حدیث، کلمه مبارک توحیدی به عنوان سد تعبیر شده است و در ادامه آن شرط استفاده از این موهبت الهی نیز ولایت ائمه ذکر شده است.
وی با اشاره به هفته حج و حضور نزدیک به 100 هزار ایرانی در اماکن مقدس الهی بیان کرد: نیت حضور در مکه مکرمه و مدینه منوره برای بهره‌مندی از الطاف الهی و پالایش روح و روان باشد و توشه برگرفته از آن نیز باید قدر دانسته شود.


* بیشتر قربانیان پرونده‌های اخلاقی کشور از زنان بدحجاب‌ هستند
رئیس پلیس پیشگیری و عملیات نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به بررسی پرونده‌های امنیت اخلاقی در کشور، گفت: بیشتر قربانیان پرونده‌های اخلاقی کشور از زنان بدحجاب‌ هستند.
به گزارش فارس، بهرام حمزه‌نژاد در بین خطبه‌های نماز جمعه شهر زیراب با اشاره به این مطلب که با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و با تایید فرماندهی معظم کل قوا، 13 تا 19 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است، گفت: برقراری نظم اجتماعی، تامین آسایش اجتماعی و پیشگیری از جرم بخشی از وظایف نیروی انتظامی تعریف شده است.
رئیس پلیس پیشگیری و عملیات نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه با تقسیم جرائم به جرایم خشن و غیرخشن گفت: شهرستان سوادکوه به ‌دلیل فرهنگ بالای مردم، تعامل ادارت و نهادهای مختلف، قرابت و نزدیگی بین مردم، جرایم خشن ندارد.
وی افزود: شهرستان سوادکوه به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود و در موقعیت ترانزیتی بودن شاهد برخی از جرایم است که نسبت به شهرستان‌های دیگر قابل قیاس نیست.
وی امنیت پایدار شهرستان سوادکوه را قابل توجه و تقدیر توصیف کرد و گفت: همراهی و همکاری مردم با نیروی انتظامی مهم‌ترین شاخص جلوگیری از جرایم است.
حمزه‌نژاد با اشاره به تهدیدات مختلف فرهنگی و با اشاره به وضعیت قانون ماهواره، گفت: نصب و استفاده از ماهواره از نظر قضایی جرم است و در صورت کشف آن، اقدام به ضبط و معرفی صاحبان آن به دستگاه‌های قضایی می‌شود.
وی به تلاش‌های نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: بیش از 3 هزار و 700 نفر از نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند.
رئیس پلیس پیشگیری و عملیات نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان این مطلب که نیروی انتظامی تنها با همکاری و همراهی همه مردم می‌تواند به اهداف خود دست یابد، گفت: در بررسی پرونده‌های امنیت اخلاقی بیشتر قربانیان از زنان بدحجاب یا بی‌حجاب هستند.

* معترضان در آمریکا با خشونت سرکوب می‌شوند
 امام جمعه پل سفید در شهرستان سوادکوه نیز با بیان این مطلب که مدافعات حقوق ملت‌ها به سرکوب اعتراض‌های مردم آمریکا توجه کنند، گفت: در آمریکا معترضان با خشونت سرکوب می‌شوند و کسی هم توجهی نمی‌کند.
به گزارش فارس از سوادکوه، حجت الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به این مطلب که اهل تقوا در انجام فرایض کوشا و در ترک گناه پارسا هستند، گفت: پرهیزگاری موجب آرامش دنیوی و اخروی انسان را فراهم می آورد.
امام جمعه پل سفید با بیان اینکه خطبه متقین امام علی (ع) به ویژگی‌هایی اهل تقوا اشاره می‌کند، گفت: شکر نعمات الهی و دوری از کفران نعمت یکی از شاخص‌های متقین است.
‌وی با اشاره به اینکه بمباران شیمیایی یکی از ابزار کثیف دشمن برای دستیابی به موفقیت نظامی است، گفت: مقصران اصلی بمباران حلبچه کشورهای آلمان، فرانسه و آمریکا بودند که این سلاح‌های ضد انسانی را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند.
امام جمعه پل سفید با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومع(س)، گفت: دهه شادی و سرور برای شیعیان را باید با چراغانی معابر و منازل گرامیداشت و چهره مناسبی از شهرمان را به همگان نشان بدهیم.
قربانی به اشاره به روز کودک گفت: مصائب زیادی را برای کودکان در جهان شاهد هستیم و آنان قربانیان زیاده‌خواهی‌ها، حرص‌ها و دشمنی‌های جلادان زمان هستند.
وی با انتقاد از حضور کشورهای عضو ناتو در کشور لیبی، گفت: کشورهای استکباری برای دستیابی به اهداف شوم خود ملت‌ها را قربانی مطامع‌شان قرار می‌دهند.
خطیب جمعه شهر پل سفید با بیان این مطلب که مدافعات حقوق ملت‌ها به سرکوب اعتراض‌های مردم آمریکا توجه کنند، گفت: در آمریکا معترضان با خشونت سرکوب می‌شوند و کسی هم توجهی نمی‌کند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول