اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی همدان تأکید کرد:

مشاوران ناجا سربازان غیرمحسوس مبارزه با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: مشاوران نیروی انتظامی سربازان غیر‌محسوس در مبارزه با جنگ نرم هستند.

مشاوران ناجا سربازان غیرمحسوس مبارزه با جنگ نرم
به گزارش خبر گزاری فارس ازهمدان، بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر امروز در نشست مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری‌های فرماندهی استان همدان اظهار کرد: امروز عمده مشکلاتی که در جامعه با آن روبه‌رو هستیم از طریق دشمن و توسط ماهواره و اینترنت وارد جامعه می‌شود.
وی گفت: در این عرصه مشاوران و مددکاران نیروی انتظامی سربازان غیر‌محسوس در مبارزه با جنگ نرم هستند که باید به این امر توجه شود.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان همدان عنوان کرد: در گذشته همه آنهایی که با ابزار سخت وارد جنگ با ما شدند امروز به شیوه جنگ نرم وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: در آن موقع وظایف پلیس تعریف شده بود و زیاد وارد مسائل اجتماعی نمی شد اما با توجه به حضور مستقیم پلیس در جامعه و مشاهده مسائل اجتماعی بر خود لازم دانست تا برای نجات جامعه وارد عمل شود.
کامرانی صالح عنوان کرد: با برنامه‌ریزی معاونت اجتماعی ناجا مرکز مشاوره و مددکاری برای ارائه خدمات دایر شد که امسال 8 هزار و 697 نفر در مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان مشاوره گرفتند.
وی در خصوص کیفیت مشاوره‌ها با اشاره به اینکه باید روی بحث کیفیت‌ها بیشتر کار کرد، افزود: باید اطلاعات و ابزارمان را درباره مسائل بیشتر کنیم هر چقدر اطلاعات مشاوران ما بالاتر باشد شیوه‌هایی که در برخورد با مسائل و حوادث به کار می برند اثربخش خواهد بود.
‌معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: غنی‌سازی اطلاعات بسیار مهم است چرا که اگر شناخت و آگاهی در باره ابزارهایی که دشمن به کار می‌برد نداشته باشیم و راه مشاوره آن را تشخیص ندهیم در مسیر انحرافی حرکت کرده‌ایم پس باید پلیس در امر مشاوره توجه زیادی داشته باشد.
وی گفت: برخی از مسائلی و مشکلاتی که وجود دارد به موارد حاشیه‌ای برمی‌گردد و اگر در مشاوره بتوانیم مسائل حاشیه‌ای را بهتر شناسایی کنیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا می‌کنیم.
کامرانی صالح گفت: احساس امنیت در جامعه بالاتر از خود امنیت است چرا که اگر در جامعه احساس امنیت بالا باشد اثرات امنیت در جامعه نیز تقویت شده و آرامش روانی بالا می‌رود.
وی در پایان تصریح کرد: در جامعه همه نیاز به مشاوره دارند اگر در جامعه زودتر اقدام به مشاوره شود از برخی اتفاقات و حوادثی که در آینده اتفاق خواهد افتاد پیشگیری کرده‌ایم پس وظیفه ما فرهنگسازی برای مشاوره قبل از وقوع جرم است چرا که مشاوره مسیر 100 ساله را یک شبه طی می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول