اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

تشکیل کمیته‌های گسترش همکاری ناجا با شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو کمیته در راستای هکاری نیروی انتظامی با شهرداری ارومیه تشکیل شده است.

تشکیل کمیته‌های گسترش همکاری ناجا با شهرداری ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با شهرداری ارومیه که در سالن ستاد فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، از راه‌اندازی دو کمیته اجرایی، انتظامی و فرهنگی، اجتماعی برای گسترش همکاری‌های نیروی انتظامی و شهرداری ارومیه در راستای ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی خبر داد.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی این دو کمیته، حلقه‌ای بین کارکرد این دو مجموعه و کارشناسان فعال در این بخش است که با تصمیمات اتخاذ شده در آنها شاهد انتظام بخشی، تغییر رفتار اجتماعی، ایجاد شهروندان قانون مدار و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی خواهیم بود.
این مسئول افزود: با بهره‌گیری از توان کارشناسان، اصطکاک‌های پیش رو کاهش یافته و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه نتایج تاثیرگذاری به وجود آمده و تغییرات مناسب برای اجرای برنامه‌های هفته ناجا فراهم شده است.
نصرتی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل مناسب بین نیروی انتظامی استان و شهرداری ارومیه خبر داد و اعلام کرد: این تعامل سبب شده آسایش و آرامش در جامعه طنین‌انداز شده و شاهد پیشرفت در امورات به ویپه مسائل شهری باشیم.
در ادامه این جلسه احد مهرمند معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی توسعه نظم و امنیت را مهمترین هدف برگزاری این جلسه عنوان کرد و گفت: توسعه نظم و امنیت در محلات شهری، همکاری برای ایجاد ظرفیت‌های محله‌ای، اجرایی و کاربردی کردن طرح‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود و تبادل اطلاعات و بهره‌مندی از مطالب علمی و فرهنگی از برجسته‌ترین اموری است که با همکاری انتظامی استان و شهرداری ارومیه فراهم می شود.
شهردار ارومیه نیز با اشاره به تعامل ارگان‌های مختلف در مدیریت شهری، ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت اقشار مختلف، سازمان‌ها و ارگان‌ها در مدیریت شهری زمینه را برای یک تحول عظیم فراهم کرده و  سبب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.
علیرضا عصمت‌پرست با تبریک پیشاپیش هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان انتظامی استان از آمادگی کامل این نهاد برای تعامل و همکاری در اجرای باشکوه برنامه‌های این هفته خبر داد.
وی با اشاره به نقش انتظامی استان در برقراری امنیت، افزود: فعالان این عرصه با تلاش، رشادت و از خودگذشتگی زمینه‌های امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کرده‌اند و امید است با همکاری و تعامل خود در مدیریت شهری بتوانند فرایند پیشرفت و توسعه را در شهرستان ارومیه فراهم کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول