اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آق‎قلا:

تعامل پلیس با مردم سبب افزایش امنیت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آق‎قلا گفت: امروز پلیس توانسته است با مردم تعامل بسیار خوبی را برقرار کند که این امر می‌تواند امنیت اجتماعی را بالا ببرد.

تعامل پلیس با مردم سبب افزایش امنیت می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین‎علی رمضانی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در فرماندهی انتظامی شهرستان آق‎قلا اظهار داشت: آگاه‌سازی و ایجاد حساسیت در اقشار اجتماعی نسبت به رشد ناهنجاری‌ها و ضرورت مشارکت همگانی با نیروی انتظامی باید مورد اهتمام و توجه ویژه از سوی همه اقشار قرار گیرد.
وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی، با برخورداری از روحیه عطوفت و مهربانی، خدمتگزاری به مردم را تحت هر شرایطی مقدم می‌دانند و قانون را در ارتباط با ریشه‎کنی ناهنجاری‌ها اجرا می‌کنند.
معاون فرماندار شهرستان آق‎قلا افزود: نظام جمهوری اسلامی با درایت و تدبیر عبد صالح پرودگار، خمینی کبیر (ره)، شکل گرفت و امروز با درایت مقام معظم رهبری در دنیا مانند خورشیدی تابان با افتخار می‌درخشد.
رمضانی ادامه داد: این نظام با تلاش و همت همه دلسوزان، ایثارگران به ویژه غیور مردان نیروی انتظامی، تداوم یافت و توانست به جایگاه با ارزشی در عرصه‌های بین‌الملل دست یابد.
وی افزود: ماموران نیروی انتظامی درصدد هستند علاوه بر اجرای مفاد قانونی برای استحکام جامعه‌ای پایدار، حس مسئولیت‌پذیری را میان مردم برای با اهمیت برشمردن، قانون ایجاد کنند. 
‌معاون فرماندار شهرستان آق‎قلا افزود: نیروی انتظامی با قبول بسیاری از مسئولیت‌ها توانسته است امنیت بسیار خوبی را در سطح کشور و به ویژه در آق‎قلا برقرار کند.
رمضانی وجود نظم و امنیت در شهر را مرهون تلاش کارکنان نیروی انتظامی نام برد و گفت: اگر امنیت نبود زندگی و حیات مردم با مشکل روبرو می‌شد.
وی از نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، جان و مال مردم نام برد و افزود: اگر امنیت نباشد تحصیل، کار و اشتغال هم نخواهد بود.
معاون فرماندار شهرستان آق‎قلا همچنین از هفته ناجا به عنوان فرصتی برای ارج نهادن به خدمات نیروی انتظامی نام برد و افزود: آسایش و رفاه ره‌آورد تلاش نیروی انتظامی است.
در ادامه این مراسم به 40 موتورسوار شهر آق‎قلا کلاه‎ ایمنی رایگان اهدا و رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح این شهر برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول