اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت؛

اهدای گل به رانندگان تاکسی توسط پلیس

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی، در برنامه‌ای نمادین توسط پلیس با اهدای گل از رانندگان تاکسی در جهرم تقدیر شد.

اهدای گل به رانندگان تاکسی توسط  پلیس
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، همزمان با هفته نیروی انتظامی، صبح امروز در برنامه‌ای نمادین و با هدف ترویج فرهنگ ترافیک، رئیس پلیس و پرسنل ناجا، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جهرم از رانندگان تاکسی در خیابان مرکزی این شهر با اهدای گل تجلیل کردند.
غفار محمدی رئیس پلیس شهرستان جهرم در حاشیه این برنامه نمادین طی سخنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با بیان اینکه فرهنگ‌سازی می‌تواند بخش بسیاری از مشکلات موجود در معضل ترافیک را حل کند، اظهار داشت: علاوه بر همت مسئولان در بخش توسعه زیرساخت‌های ترافیکی، باید به گسترش فرهنگ در زمینه حل معضلات ترافیکی توجه شود.
وی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی مردم از معضلات ترافیکی در جامعه افزود: پلیس با امکانات خود در راستای کنترل ترافیک می‌کوشد اما برای روان‌سازی بیشتر ترافیک نیاز به همکاری ویژه مردم دارد.
رئیس پلیس شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بیشترین دغدغه پلیس کاهش ترافیک است، بیان داشت: سه عامل اصلی ایجاد ترافیک راه، وسیله نقلیه و انسان در این امر دخیل هستند که نقش انسان در کاهش مشکلات ترافیک بسیار برجسته ‌تر از سایر نقش‌هاست.
وی بیان کرد: کاهش حوادث جاده‌ای نتیجه تغییر الگوی حمل و نقل است و تمام سازمان‌های مرتبط با این امر باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
این مسئول همچنین با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه خاطرنشان کرد: هرچه تعامل و مشارکت رسانه‌ها در امر ترافیک بیشتر باشد بازخورد افزایش دانش ترافیک در جامعه بیشتر می‌شود و به یقین بخش قابل توجهی از حساسیت جامعه نسبت به موضوع ترافیک مرهون توجه رسانه‌ها به این موضوع است.
در پایان این برنامه مسئولان شهرستان جهرم با اهدای گل به رئیس و پرسنل نیروی انتظامی از تلاش‌های پلیس در حفظ و ایجاد امنیت و همچنین ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه تقدیر کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول