اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کردکوی:

اقتدار پلیس موجب هراس هنجارشکنان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کردکوی گفت: اقتدار پلیس باعث شده تا هنجارشکنان و مجرمان محیط را برای فعالیت ناامن ببینند.

اقتدار پلیس موجب هراس هنجارشکنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: اعتقاد مردم این دیار به باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی و نیز تعامل بسیار مردم آنان با پلیس از جمله عوامل در کاهش جرائم بوده است
وی با تاکید بر نقش همکاری مردم با نیروی انتظامی در کاهش جرایم، افزود: امروزه تعامل خوبی بین مردم و نیروی انتظامی استان وجود دارد.
امام جمعه کردکوی یکی از مقوله‌های امنیت در جامعه را امنیت در داخل خانواده‌ها ذکر کرد و گفت: اگر خانواده‌ها دغدغه‌های ذهنی‌شان را با پلیس مطرح نکنند پلیس چگونه می‌تواند مشکلات‌شان را مرتفع سازند.
شاعری ادامه داد: اعتمادی که امروزه مردم به نیروی انتظامی دارند و در تمام زمینه‌ها با پلیس همکاری می‌کنند که این امر از افتخارات نیروی انتظامی در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی یک عملکرد تعاملی بوده و موفقیت آن زمانی تحقق خواهد یافت که مردم بالاترین نقش را در این زمینه ایفا کنند.
امام جمعه کردکوی نقش رسانه‌های خبری در ایجاد امنیت در جامعه را بسیار مهم توصیف کرد و یادآورشد: رسانه‌های خبری در توسعه فرهنگی و برقراری امنیت در جامعه نقش اساسی به عهده دارند.
شاعری تصریح کرد: مطبوعات ملی و استانی در انجام وظایف ذاتی با پلیس این خطه نهایت همکاری را داشته باشند و همیشه نیروی انتظامی را در انجام ماموریت‌های محوله یاری کنند.
وی با اشاره به اینکه رویکرد امروز پلیس باید رویکرد پیشگیری از جرم باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا انجام آموزش‌های دوران کودکی و آموزش همگانی برای جلب مشارکت مردمی از جمله کارهای پیشگیرانه نیروی انتظامی است که باید مورد توجه قرار دهد.
امام جمعه کردکوی بیان کرد: به تلاش پرسنل خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی این شهرستان انواع جرائم خشن نظیر آدم‌ربایی، رایزنی، سرقت مسلحانه و غیره در طی دو سال گذشته به شدت کاهش یافته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول