اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

پلیس در برخورد با هنجارشکنان موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: پلیس در برخورد با هنجارشکنان موفق عمل کرده است.

پلیس در برخورد با هنجارشکنان موفق عمل کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد شامگاه شنبه در بازدید از نمایشگاه نیروی انتظامی در این شهرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی تاکنون توانسته کارنامه درخشانی را از خود بر جای بگذارد.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت و ارتقای آن از مهم‌ترین وظایف پلیس به شمار می‌رود که این نیرو توانسته با اقتدار و جدیت این مهم را در جامعه توسعه دهد.
فرماندار ملارد گفت: امروز مردم بسیار شفاف و روشن می‌توانند امنیت را در جامعه احساس کرده و به راحتی زندگی کنند.
بورد تأکید کرد: نیروی انتظامی با مأمویت‌های مختلف جامعه را برای هنجارشکنان ناامن کرده و در صورت برخورد با این گونه افراد با آنان برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تعامل با مردم یکی دیگر از مهم‌ترین اقداماتی است که پلیس توانسته طی چند سال گذشته این مهم را ایجاد کند و مردم را نیز در اجرای مأموریت‌های خود سهیم گرداند.
بورد ادامه داد: هرچه این تعامل و همدلی بیشتر شود پلیس بهتر می‌تواند در انجام وظایف  خود گام بردارد.
وی ایجاد امنیت را مهم‌ترین اصل در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد امنیت در ابعاد گوناگون باید وجود داشته باشد تا بتواند رضایتمندی مردم را موجب شود.
فرماندار شهرستان ملارد نیروی انتظامی را امن‌ترین پایگاه و مقتدرترین نیروی خدمت رسان در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت توانسته ریشه بسیاری از خلاف‌ها را در جامعه از بین ببرد و جوانان را به سمت مسائل فرهنگی سوق دهد.
بورد افزود: امنیت امروز کشور مرهون خون هزاران شهید است که با گذشت و ایثار از مرزهای کشور دفاع کردند و اجازه ندادند دست بیگانگان به این کشور دراز شود.
وی در پایان برگزاری نمایشگاه نیروی انتظامی را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در معرفی دستاوردها و توانمندی‌های نیروی انتظامی به مردم مهم باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول