اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

پلیس بدون دغدغه معیشت می‌تواند زینت کشور باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی پرسنل نیروی انتظامی گفت: امروز اگر پلیس به لحاظ معیشتی تأمین باشد و نیازهای اولیه زندگی را نداشته باشد، آن پلیس می‌تواند زینت کشور باشد.

پلیس بدون دغدغه معیشت می‌تواند زینت کشور باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری نسب پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شعبه فلسطین بانک قوامین در قزوین بیان کرد: 14 سال از استان شدن قزوین می‌گذرد و در این مدت عقب‌ماندگی‌هایی به لحاظ امکانات و تجهیزات به ویژه در نیروی انتظامی مشهود بود.
وی ادامه داد: استان قزوین با پیشینه فرهنگی قوی، دارای مردمی متدین است و استان پیشتاز در همه موضوعات است و در سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم که وضعیت نیروی انتظامی را به روز کنیم و در این راستا اقداماتی صورت گرفت و کلانتری‌هایی که در سطح شهر داریم نمونه آن در کشور کم است.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: اکثر اماکن انتظامی در استان وضعیت بسیار آبرومند و در شأن مردم را دارند و در این مدت بازسازی شدند و این عقب‌ماندگی در 14 سال تا اندازه‌ای جبران شده و 60 تا 70 درصد وضعیت مرتب شده است.
وی با اشاره به ایجاد مجتمع فرماندهی انتظامی استان توضیح داد: زمین 100 هکتاری بالای اتوبان داریم که مقرر است 40 هکتار آن در اختیار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفته و تمام ساختمان‌های پراکنده موجود در استان، به صورت تجمیعی آنجا ساخته می‌شود و دستگاه‌هایی که با مردم ارتباط دارند در سطح شهر باقی بمانند.
جعفری نسب اعلام کرد: این راهبرد 50 ساله است و فاز اول تفریح‌گاه یا مجتمع تفریحی برای پرسنل نیروی انتظامی است که قسمت کوچکی ساخته شده و در تلاش هستیم با هماهنگی که استاندار انجام می‌دهند و تفاهم‌نامه‌ای که بین استاندار و فرمانده نیروی انتظامی کشور امضا خواهد شد در چند ماه آینده کار ابتدایی آغاز شود.
وی با اشاره به خدمات بانک قوامین توضیح داد: یکی از جاهایی که حائز اهمیت است بانک‌ قوامین است که پشتیبان عمیق برای پرسنل ما در بخش‌های معیشتی است و 70 تا 80 درصد کار این بانک رسیدگی به پرسنل نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: زمانی پرسنل نیروی انتظامی از ابتدایی‌ترین امکانات بی‌بهره بودند ولی طی 10 سال گذشته با تلاش فرماندهان اکنون پرسنلی در نیروی انتظامی نداریم که از بانک قوامین وامی نگرفته و خودرو خریداری نکرده باشند و در خصوص واحد مسکونی نیز 260 واحد ابتدای سال کلنگ‌زنی کردیم و 60 واحد نیز به پرسنل داده شده است. پلیس ما گامی که برمی‌دارد این است که در افق 1404 سرآمد پلیس‌های خاورمیانه باشد.
جعفری نسب خاطرنشان کرد: ما سالانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان وام به پرسنل می‌دهیم حال پلیس باید کار کند و بهانه‌ای برای کار کردن ندارد و حقوق پرسنل نیز مکفی است و امروز اگر پلیس به لحاظ معیشتی تأمین باشد و نیازهای اولیه زندگی را نداشته باشد آن پلیس می‌تواند زینت کشور باشد و در حد حفظ آبروی پرسنل تلاش‌های بسیاری شده و امکانات رفاهی نیز در سطح کشور دیده شده است.
وی یادآور شد: در این استان نیز در چند سال آینده بزرگترین مرکز فرهنگی و تفریحی را خواهیم داشت که فاز اول ساخته شده است و تالار پذیرایی کلنگ‌زنی شد و استخر، سونا و سالن‌های ورزشی در چهار هکتار در حال شکل‌گیری است.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به وضعیت امنیت استان قزوین گفت: وضعیت خوب امنیتی در استان ایجاد شده و دغدغه‌هایی که مسئولان استان و کشور داشتند بسیار کاهش یافته و با به روز شدن امکانات و تجهیزات پلیس و رصد کردن موضوعات امنیتی می‌توانیم ادعا کنیم که در زمان کوتاه با بررسی علمی مشکل را حل کنیم.
وی یادآور شد: با امکانات معیشتی و رفاهی و وضعیت بسامان، پلیس می‌تواند زیرساخت‌های امنیتی را ایجاد کند و پلیس بیش از مسائل مادی به مسائل امنیتی مردم توجه می‌کند.
در ادامه مدیر شعب بانک قوامین در استان قزوین اظهار کرد: بانک قوامین در استان قزوین شش شعبه دارد و امروز همزمان با ولادت امام رضا (ع) شاهد افتتاح این شعبه هستیم.
علی اصغر دباغ‌ها افزود: در شهرستان بوئین زهرا نیز یک ماه دیگر شعبه بانک قوامین افتتاح می‌شود و ان‌شاالله بتوانیم در سطح شهر شعبات دیگر بانک قوامین را داشته باشیم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول