اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملارد:

اصناف برای تامین امنیت پلیس را یاری کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بر نقش اصناف در توسعه و ایجاد امنیت تأکید کرد.

اصناف برای تامین امنیت پلیس را یاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محسن صفری بعد از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن شهید شکری ملارد برگزار اظهار داشت: اصناف نقش تعیین کننده‌ای را در ایجاد و توسعه امنیت دارند لذا این صنوف می‌توانند با مشارکت بیشتر با نیروی انتظامی امنیت را در جامعه بیشتر کند.
وی ادامه داد: اصناف در کنار پلیس زیربنای بسیاری از تحولات در جامعه است که یکی از آنها برقراری نظم و امنیت در جامعه است.
صفری افزود: البته تمام قشرهای جامعه می‌توانند در تولید و ایجاد امنیت نقش اساسی و ویژه‌ای داشته باشند چرا که هرجا مردم با پلیس همکاری داشته باشد این نیرو می‌تواند در انجام وظایف خود بهتر عمل کرده و مأموریت‌های خود را به نحو احسن به انجام برساند.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات و توصیه‌هایی که از سوی پلیس به اصناف داده می‌شود، به نفع شهر، اصناف و مردم بوده و اجرای این توصیه‌ها زمینه‌های  ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی را در شهرستان فراهم می‌کند.
صفری گفت: تعامل بین پلیس و اصناف و مردم یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و توجه قشرهای مختلف مردم به این تعامل و همکاری با پلیس بیش از گذشته شود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: پلیس با اقدامات فرهنگی و ایجاد ارتباط با مردم توانسته در انجام مأموریت‌های خود موفق‌تر از گذشته عمل کند و این موفقیت به دلیل همکاری و حضور همه جانبه مردم در تمام مأموریت‌های پلیس بوده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول