اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎‏فقیه در سمنان:

پلیس خادم مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎‏فقیه در استان سمنان گفت: امروز پلیس خادم مردم و خدمت‏گزار نظام است.

پلیس خادم مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مراسم افتتاحیه برنامه‎های هفته ناجا در سمنان با دیدار جمع زیادی از مسئولان انتظامی با نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان آغاز شد و حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با مسئولان انتظامی این استان، اظهار داشت: امروز پلیس خادم مردم و خدمت‏گزار نظام است.
وی گفت: من همیشه حامی نیروی انتظامی هستم؛ چون شما عاشقانه خدمت می‏کنید.
نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در این دیدار به تقارن دهه کرامت با هفته ناجا اشاره کرد و افزود: این موضوع بر قدر و منزلت هفته نیروی انتظامی افزوده است.
به گزارش فارس؛ شاهچراغی با بیان اینکه امروز پلیس در کشور، خادم مردم و خدمت‏گزار نظام است، خاطرنشان کرد: خدمت‏گزاری مدال خدایی است که باید آن را بر دوشتان حفظ کنید.
وی در ادامه با بیان حدیثی از امیرالمومنین علی (ع)، به جایگاه ویژه نیروی انتظامی در دفاع از نظام و انقلاب اشاره و تصریح کرد: با وجود ماموران انتظامی نباید به مردم آسیبی برسد؛ چون شما دژ محکم و قلعه‏ای استوار برای جامعه هستید.
شاهچراغی در ادامه سخنانش با تاکید بر رعایت رفتار و اخلاق مناسب در برخورد با مردم بیان کرد: ماموران پلیس با عملکرد خوب خود باید زینت نظام و فرماندهی کل قوا باشند.
امام جمعه سمنان حفاظت از دین خدا را دیگر ویژگی پلیس در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: روستاها و شهرهای کشور باید با وجود شما راه‏هایی امن و آرام برای مردم و ناامن برای مجرمان باشد. 
به گزارش فارس؛ شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات مقام معظم رهبری از پلیس اشاره کرد و گفت: تامین امنیت اخلاقی، حفظ اقتدار و مهربانی با مردم مهم‏ترین خواسته‏های رهبری از نیروی انتظامی است که باید در برآورده ساختن آن بیشتر از قبل بکوشید.
وی در ادامه به برخی انتظارات مردم از پلیس نیز اشاره کرد و با بیان اینکه توقع مردم البته در برخی موارد زیادتر از حد معقول آن است، افزود: حضور ماموران با لباس فرم پلیسی در مجامع دینی و مذهبی، رسیدگی سریع‏تر به تماس‏های مردم با 110 و گشت‏های شبانه پلیس در شهر از مواردی است که مردم در دیدارهای خود مطرح می‏کنند.
نماینده ولی‏فقیه در سمنان با تاکید بر اینکه ماموران پلیس عاشقانه خدمت می‏کنند و من همیشه حامی نیروی انتظامی هستم، اظهار داشت: همه مردم باید قدردان نعمت امنیت موجود جامعه باشند.
فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار با تبریک ولادت امام رضا (ع) و آغاز هفته ناجا، بصیرت‏افزایی را مهم‏ترین رویکرد نیروی انتظامی دانست و گفت: در رویکرد جدید پلیس با تغییر افکار جامعه به دنبال برقراری امنیت پایدار هستیم.
قاسم نصری با اشاره به افزایش 32 درصدی تماس مردم با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 از همراهی و همکاری مردم برای برقراری امنیت قدردانی و تصریح کرد: این افزایش تماس مردم با پلیس علاوه بر رشد اعتماد عمومی، وظیفه و مسئولیت ما در رسیدگی به موقع به خواسته‏‎های مردم بیشتر می‏کند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای 96 برنامه در هفته ناجا در سطح استان سمنان، سهم من در امنیت و آرامش را شعار این هفته عنوان کرد و گفت: مردم، پلیس و حاکمیت سه ضلع تولید و برقراری امنیت در جامعه هستند که باید هر کدام وظیفه خود را به خوبی عمل کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول