اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان آزادشهر:

افزایش امنیت با مشارکت همگان با پلیس محقق می شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: برای افزایش امنیت عمومی در جامعه لازم است، تعامل و مشارکت ادارات، نهادها و مردم با پلیس بیشتر شود.

افزایش امنیت با مشارکت همگان با پلیس محقق می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ سیدفاضل دهنوی صبح امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر اظهار داشت: تولید امنیت عمومی تنها وظیفه پلیس نیست بلکه حاصل کارکرد نهادهای مختلف و مردم با پلیس است.
وی تصریح کرد: لازمه تحقق هرچه بیشتر این رویکرد پلیس و تامین امنیت، نیازمند مشارکت همگانی آحاد مختلف جامعه با پلیس است.
فرماندار شهرستان آزادشهر گفت:‌ نیروی انتظامی از جمله ارگان‎هایی است که امتحانش را در زمان جنگ و بعد از جنگ در برخورد با اشرار و ایجاد نظم و امنیت در جامعه به نحو شایسته‎ای نشان داده و به عنوان تکیه‎گاهی مطمئن در کنار نظام و اهداف رو به رشد آن بوده است.
دهنوی اضافه کرد: مجموع زحمات پرسنل نیروی انتظامی از دید مسئولان و مردم حق شناس پنهان نخواهد ماند و اجر و پاداش دنیوی و اخروی آن شامل حال سربازان زحمتکش ایران زمین می‎شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر هم در این دیدار گفت: تمام سعی و تلاش نیروی انتظامی این است جامعه در امنیت و آرامش کامل باشد.
محمد اکبریان تصریح کرد: تعدد وظایف و خدمات پلیس به‌گونه‌ای است که این قشر حتی یک لحظه هم نمی‌تواند از انجام وظایف خود باز بایستد.
وی اضافه کرد: اگر جامعه‌ای امن می‌خواهیم باید در تامین امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کنیم
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: بهترین همکاری و مشارکت آحاد مختلف جامعه با پلیس، توجه و رعایت هشدارهای پلیسی است.
اکبریان همچنین با بیان اینکه امنیت از دو دیدگاه فردی و اجتماعی قابل بررسی است، تصریح کرد: امنیت فردی و امنیت اجتماعی مکمل یکدیگر هستند زیرا بدون امنیت فردی، امنیت اجتماعی و همچنین عکس این قضیه، امنیت به وجود نمی‌آید.
وی اظهار داشت: برای ایجاد امنیت و آرامش نیروی انتظامی تحت فرمان فرماندهی کل قوا حضرت آیت‎الله خامنه‎ای و هماهنگ با سیاست‎های نظام مقدس و مسئولان دستگاه‎های قضائی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول