اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

بصیرت حقیقی پلیس استمرار امنیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: بصیرت حقیقی پلیس در ارتقای شاخص‌های امنیت خلاصه می‌شود چرا که این بزرگ‌ترین آگاهی و هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان است.

بصیرت حقیقی پلیس استمرار امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در همایش بصیرت و تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز به لباس پرافتخار برقراری امنیت، آرامش و اقتدار در جامعه مفتخر است و باید این کسوت و ارزشمندی جایگاه را حفظ کند.
وی یکی از اصلی‌ترین هجمه‌های دشمنان را در حوزه امنیت بر هم زدن آرامش و نظم اجتماعی بر اثر رخدادهای مختلف به ویژه انتخابات اعلام کرد و افزود: دشمن صحنه انتخابات را برای خود بهترین میدان انجام اهداف و مقاصد پلید خود در ایجاد بی‌نظمی و ناامنی می‌داند در حالی که پلیس با حضور آگاهانه اجازه نمی‌دهد این اتفاق نامیمون و نامبارک رخ دهد.
رشتبری حضور به موقع پلیس را در صحنه‌های مختلف جرائم و تصادفات نقطه امید و تکیه‌گاه ارزشمند مردم اعلام کرد و ادامه داد: مردم ما به حضور به موقع و مقتدر پلیس در صحنه‌های جرم و جنایت بسیار حساس هستند و این حضور به موقع بر اعتماد و اطمینان عمومی می‌افزاید.
این مسئول در ادامه سخنان خود بزرگ‌ترین افتخار نیروی انتظامی را در کنار سایر نیروهای مسلح تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای توصیف کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح ما باید سر بالا بگیرند و به وجود فرماندهی با عظمت و مقتدر چون مقام معظم رهبری افتخار کرده و ببالند چرا که رهبری داهیانه آن حضرت سبب شده است تا کشورمان از آسیب‌ها در امان بوده و نیروهای نظامی و انتظامی نیز با قوت قلب بیشتر انجام وظیفه کنند.
به گزارش فارس، امام جمعه خلخال هجمه‌های سنگین دشمن را در حوزه امنیتی و نظامی به ویژه جنگ نرم فرهنگی بسیار حساس،‌ ظریف و دارای ابعاد مختلف توصیف کرد و افزود: در این عرصه دشمن با تمام توان رسانه‌ای، تبلیغی و هجمه‌های نهان و آشکار خود به صحنه آمده است تا شاید انقلاب اسلامی را از میدان به در کند اما هرگز قادر به این هدف شوم و نامیمون خود نیست.
رشتبری در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی بتواند اصل مردم‌داری را به عنوان محور قدرت و اقتدار خود حفظ و رعایت کند دیگر هیچ ابرقدرتی یارای مقابله با نظام اسلامی ما را در عرصه‌های مختلف ندارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول