اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

همکاری 100 هزار همیار پلیس در طرح‌های ترافیکی مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: یک‌صد هزار همیار پلیس در طرح‌های ترافیکی مازندران با راهنمایی و رانندگی استان همکاری می‌کنند.

همکاری 100 هزار همیار پلیس در طرح‌های ترافیکی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز به مناسبت روز جهانی کودک، فرماندهان و کارکنان انتظامی استان مازندران میزبان مهدکودکی‌های ساروی در کانون پرورش فکری استان مازندران بودند.
فرمانده انتظامی استان مازندران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث انضباط اجتماعی تمام اقشار جامعه را زیرپوشش قرار می‌دهد، بیان داشت: همه اقشار جامعه نیازمند آگاه‌سازی در مباحث مختلف امنیت اجتماعی هستند و آموزشی که برای سنین کم جامعه انجام شود ماندگار خواهد ماند.
علیرضا مسکنی با اشاره به اینکه برای ایجاد انضباط اجتماعی باید فعالیت‌های فرهنگی انجام شود، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی هزینه‌بر و دیربازده هستند و اگر این فعالیت‌ها برای قشر کودک و نوجوان جامعه انجام شود همین بچه‌های کوچک می‌توانند آینده‌ای منظم داشته باشند.
 
* شکل‌گیری انضباط اجتماعی
وی با تاکید بر اینکه شکل‌گیری انضباط اجتماعی در جامعه ضروری است، تصریح کرد: آموزش ناجا برای همه اقشار جامعه است و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهزیستی جشنواره‌ای را در روز جهانی کودک برگزار کرده‌ایم و در برنامه‌های فرهنگی ناجا همایش‌هایی با تمام اقشار و صنوف مختلف درنظر گرفته شده است.
مسکنی یادآور شد: در جشنواره روز جهانی کودک که از سوی ناجا انجام شد هدف برگزارکنندگان آشنایی برخی قوانین است که  توزیع کتاب، سی‌دی، جزوات کمک آموزشی وسایل تبلیغی که منجر به آگاه‌سازی بچه‌ها برای مقابله با خطرات احتمالی است، انجام شد.
این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی ناجا به منظور آگاه‌سازی است و به صورت مستمر در جامعه شکل می‌گیرد تا قوانین این مجموعه به صورت یک فرهنگ در بین مردم ساری و جاری شود.
 
* نواختن زنگ انضباط اجتماعی
فرمانده انتظامی استان مازندران نواختن زنگ انضباط اجتماعی را فعالیت فرهنگی ناجا در این هفته دانست و گفت: نواختن زنگ انضباط اجتماعی با هدف اجرای قوانین و ضوابط جامعه یادآوری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یک‌صد هزار همیار پلیس در طرح‌های ترافیکی مازندران با راهنمایی و رانندگی استان همکاری می‌کنند که در این بخش نسبت به بزرگ‌ترها آگاهی دارند.
این مسئول افزود: همایش همیاران پلیس را امروز با همکاری آموزش و پرورش در اردوگاه بادله ساری داریم که در این برنامه فرهنگی به همیاران پلیس احکام داده می‌شود.
مسکنی ادامه داد: همایش پیاده روی که به مناسبت هفته ناجا در استان مازندران شهرستان آمل انجام شد با هدف سلامتی و امنیت است که نتیجه یک زندگی سالم خواهد بود.
 
* تجلیل از شهروندان قانون‌مدار
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از شهروندان قانون‌مدار را در برنامه‌های هفته نیروی انتظامی گنجانده‌ایم، اظهار داشت: شعار امسال هفته ناجا «سهم من در امنیت و آرامش» است و هر فردی در جامعه سهمی در ایجاد امنیت و آرامش دارد که خود می‌تواند نسبت به نقشی که ایفا می‌کند در ایجاد نظم نقش‌آفرین باشد.
وی در پایان اذعان داشت: بحث امنیت اجتماعی فقط به سرقت، قتل و غارت خلاصه نمی‌شود بلکه امنیت بهداشتی و روحی و روانی از مواردی است که هر فردی با مشارکت می‌تواند سلامتی را در جامعه تضمین کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول