اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی درمیان:

هدف اصلی پلیس پایدارسازی انضباط اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی درمیان گفت: پایدارسازی امنیت و انضباط اجتماعی و برقراری نظام امنیت نرم‌افزاری هدف اصلی پلیس در این شهرستان مرزی است.

هدف اصلی پلیس پایدارسازی انضباط اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین امیرآبادی‌زاده صبح امروز در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه شهید باهنر اسدیه اظهار داشت: در حوزه ارائه خدمات به مردم نیروی انتظامی همگام با دولت الکترونیک به دنبال دستیابی به سرعت در ارائه  خدمات همراه با صحت و دقت است.
فرمانده انتظامی درمیان با اشاره به افزایش 90 درصدی کشف جرائم در این شهرستان اضافه کرد: آینده‌پژوهی و رصد مداوم تحولات اجتماعی امنیتی و انتظامی همراه با توسعه اشراف اطلاعاتی موجب آمادگی عملیاتی پلیس در مقابله با بحران‌های مختلف می‌شود.
امیرآبادی‌زاده افزود: آگاهسازی و هشدار به جامعه در راستای ایجاد امنیت پایدار برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها موجب فرهنگ‌سازی و ارتقای انضباط اجتماعی شده است.
وی توجه و تأکید بر بصیرت و تقویت باورهای دینی، اصلاح الگوی رفتار و توجه به نحوه ارتباط با مردم را مهم‌ترین اصول در ارتقای انضباط اجتماعی و امنیت پایدار برشمرد.
فرمانده انتظامی درمیان با اشاره به اینکه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیروی انتظامی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین روز دنیا به عنوان سازمان پیشتاز در سطح ملی و منطقه‌ای مطرح است، تصریح کرد: پایدار سازی امنیت و انضباط اجتماعی و برقراری نظام امنیت نرم‌افزاری هدف اصلی پلیس در این برنامه است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با بهسازی و تقویت بهره‌وری و اثر بخشی کارکرد پلیس، پاسخگوی فضای امنیتی انتظامی و تهدیدات در شهرستان است، یادآور شد: شراف اطلاعات، پژوهش و مدیریت دانش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش، استانداردسازی رفتار و حرفه‌ای گرایی و پیشگیری اجتماعی از حوزه اساسی مورد توجه نیروی انتظامی درمیان است.
فرمانده انتظامی درمیان از رشد 90 درصدی کشف جرائم در فرماندهی انتظامی شهرستان  خبر داد و تصریح کرد: در مورد مبارزه با تهاجم فرهنگی در بهار و تابستان سال جاری 34 دستگاه ماهواره و تعداد زیادی سی دی و نوارهای مبتذل کشف و ضبط شده و متخلفان به همراه موارد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.
امیرآبادی‌زاده کمی عرض، غیر استاندارد بودن راه‌های مواصلاتی و عدم رعایت قانون از سوی رانندگان را عمده‌ترین دلایل سوانح رانندگی در شهرستان درمیان برشمرد.
وی یادآور شد: در سال گذشته 22 مورد تصادف در محورهای شهرستان به وقوع پیوست که هفت مورد منجر به فوت شد.
وی کاهش سن اعتیاد به 16 سال را در شهرستان تهدید جدی برای فرهنگ شهرستان برشمرد و تأکید کرد: علت گسترش مواد مخدر عدم نظارت والدین بر جوانان، وجود خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول