اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی:

ارتباط پلیس و اصناف مکانیزه شود/ فعالیت 120 هزار واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: ارتباط پلیس و اصناف مکانیزه شود و تبریز می‌تواند در این زمینه نیز شهر «اولین‌ها» باشد.

ارتباط پلیس و اصناف مکانیزه شود/ فعالیت 120 هزار واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی ظهر امروز در همایش پلیس امنیت و اصناف بر ضرورت همراهی اصناف با پلیس در زمینه ایجاد امنیت تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در راستای ایجاد امنیت همراهی همه بخش‌ها از جمله اصناف ضروری است، بیان کرد: در این راستا باید فضای لازم در جامعه ایجاد شود اما متاسفانه در این زمینه زیرساخت‌های لازم فراهم نشده است.
نجفی با اشاره به گستردگی بازار تبریز بیان کرد: بازاریان تبریز در راستای ایجاد امنیت باید همکاری داشته و در صنوف مختلف سیستم‌های امنیتی ایجاد شود.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: امروز با فراهم کردن زیرساخت پلیس 110 فضایی جدید در راستای تعامل‌افزایی ایجاد شده در حالیکه قبلا این فضا وجود نداشت.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: همت مردم و همراهی مسئولان و اصناف در رسیدن به هدف متعالی کشور ضرورت دارد.
نجفی، تحقق اهداف جهاد اقتصادی را مستلزم یکپارچگی اجتماعی دانست و اظهار کرد: مدیران قوی از میان انسان‌های علاقه‌مند برخاسته و برنامه‌ریزی عملیاتی را در این زمینه به وجود خواهند آورد.
وی تاکید کرد: باید فرهنگ جهادی و فرهنگ ایثار در جامعه محقق شود و این فرهنگ موجب می‌شود تا به اهداف خود برسیم.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: باید تولید ناخالص خود را به ارزش افزوده تبدیل کنیم و این موضوع امروز در کشورهای پیشرفته به یک عنصر مهم تبدیل شده است.
نجفی، خواستار استفاده از تکنولوژی‌های روز جهانی در امر تولید و ثروت شد و اظهار کرد: تولید موجب اشتغال شده و همین امر ناامنی‌های اجتماعی از جمله سرقت و شغل‌های کاذب را خواهد کاست.
وی ادامه داد: امنیت الکترونیکی شهر می‌تواند با نصب دوربین‌ها و سیستم‌های کنترلی در محل‌های مختلف شهر صورت گیرد.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی در ادامه خواستار مکانیزه شدن فعالیت‌های مربوط به پلیس و اصناف شد و گفت: در 70 اتحادیه تبریز می‌توان فعالیت‌های مربوط به استعلام‌ها و یا امور دیگر را با پلیس به صورت رایانه‌ای انجام داد.
نجفی گفت: 120 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد و ارزش افزوده عمده فروشی و خرده فروشی در استان بالا است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول