اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

زوایای پیدا و پنهان وظایف پلیس بازگو شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: باید زوایای پیدا و پنهان وظایف پلیس در پایگاه‌های مختلف برای مردم بازگو شود.

زوایای پیدا و پنهان وظایف پلیس بازگو شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در مراسم دیدار با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی که در بیت نمایندگی مقام معظم رهبری در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: زوایای پیدا و پنهان پلیس در پایگاه‌های مختلف از جمله رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری بازگو شود تا مردم نسبت به فعالیت پلیس بهتر آشنا شوند.
وی با بیان اینکه مقوله نیروی انتظامی یک پدیده نوظهور در جامعه نیست، افزود: نیروی انتظامی قبل از پیروزی انقلاب در ایران با مردم یک ارتباط تنگاتنگ داشتند و امروز نیز به برکت پیروزی انقلاب در ایران نیروی انتظامی از یک آرایش جدیدی برخوردار است.     
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) در ایران رسالت نیروی انتظامی براساس جامعه اسلامی و ارزش‌های انقلاب تدوین شد.
سلیمانی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان توانسته با پدیده مواد مخدر به خوبی مبارزه کند، گفت: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با پدیده مواد مخدر مسئولیت‌های متعددی دارد.
وی تصریح کرد: 36 مسئولیت مهم و اساسی در بدنه نیروی انتظامی وجود دارد که از آن جمله تعیین هویت افراد، امنیت کوچه و بازار، طرد افراد بیگانه و مقابله با کاروان مواد مخدر است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حجم کاری نیروی انتظامی به گونه‌ای است که می‌توان در قالب یک همه پرسی رسالت نیروی انتظامی را تشریح کرد.
سلیمانی افزود: فرماندهان نظامی و انتظامی از ظرفیت هفته نیروی انتظامی استفاده کنند تا حلقه اتصال بین مردم و نیروی انتظامی جدی‌تر شود.
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در ابتدای این مراسم با قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان و  امام جمعه زاهدان که فرصت دیدار را مهیا کردند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: صیانت از پرسنل، اولویت کاری نیروی انتظامی است.
حمید فهیمی‌راد با اشاره به اینکه آمار تخلفات پرسنل نیروی انتظامی در شش ماه گذشته کاهش داشته است، افزود: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در صدد است که آمار تخلفات پرسنل نیروی انتظامی را به صفر برساند.
وی بیان داشت: تکریم خانواده نیروی انتظامی، رسیدگی به مطالبات مردمی، افزایش  سرعت عمل در نزد پلیس از اولویت‌های نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ازتکمیل شدن  انسداد مرزهای شرق کشور تا پایان سال‌جاری خبر کرد و افزود: مناطق صعب‌العبور مرزهای جنوب شرق کشور تا پایان سال‌جاری انسداد می‌شوند.
فهیمی‌راد ادامه داد: مجموعه مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ماهیانه در یک هفته مأموریت‌های ناجا را بررسی می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه نقاط حادثه خیز استان سیستان و بلوچستان شناسایی شود، گفت: در زمینه ترافیک نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ناراضی است و باید مسئولان مربوطه اقدامات لازم به منظور روان شدن بار ترافیکی در استان را انجام دهند.  
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول