اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

تقدیم 186 شهید افتخار همیشه ماندگار پلیس اردبیل است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی استان اردبیل با تقدیم 186 شهید صلابت و اقتدار ماندگار خود را حفظ کرده و آن را جاودانه ساخته است.

تقدیم 186 شهید افتخار همیشه ماندگار پلیس اردبیل است
سردار علی روستایی در حاشیه همایش پلیس و امنیت پایدار در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی نیروی انتظامی با تقدیم 3 هزار و 600 شهید و صدها شهید در مبارزه با قاچاقچیان و اشرار امروز یکی از نیروهای وفادار و در مسیر انقلاب و ولایت است و شاهد تلاش شبانه‌روزی مرزبانان غیور در مرزهای کشور برای دفاع از خاک و ناموس و حیثیت این کشور هستیم.
این مسئول با یادآوری اینکه پلیس مقتدر مورد وثوق و اطمینان مردم است بیان داشت:‌ اقتدار و قدرت روزافزون پلیس و استفاده از قوه قهریه در برابر مجرمان هیچ منافاتی با رفتار اسلامی ندارد چرا که پلیس مکتبی ما امروز اصل دیانت، صداقت و اعتماد با مردم را به خوبی محافظت کرده و رعایت می‌کند.
وی ادامه داد : در دو ماه گذشته سپاه و ناجا در این استان با تقدیم دو شهید، ارزش‌مداری فعالیت‌های خود را در نظام اسلامی به اثبات رساندند و این حقیقت روشن است که باب شهادت همچنان باز است و پلیس در برقراری امنیت پایدار حتی حاضر است جان خود را نیز تقدیم کند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: در انجام ماموریت‌های خود و به ثمر نشاندن آنها محدودیت و قید و بندی نمی‌شناسیم چرا که نگاه پلیس به ماموریت‌ها در تمام صحنه‌ها نگاه ادای تکلیف شرعی و رسالت انقلابی است.
روستایی به عمده فعالیت پلیس در چهار بخش مرزبانی، خدمات انتظامی اجتماعی و امنیتی اشاره کرد و بیان داشت: ما در انجام این وظایف و رسالت‌ها هرگز از تکلیفی که بر گردنمان گذاشته شده است ابا نمی‌کنیم.
روستایی در گفتگو با خبرنگار فارس بیان داشت: در عصر حاضر همراهی و مشارکت مردم حرف اول و آخر را در ارتقای امنیت می‌زند به طوری که پلیس امروز قدرت خود را از قوه قهریه و سلاح ندارد، بلکه قدرت پلیس از مردم است و ما خود را عصای دست مردم و نوکر و خادم آنها می‌دانیم اما معتقدیم در برخورد با هنجار‌شکنان باید از قوه قهریه نیز استفاده کرد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: پلیس امروز در برابر مردم خاضع و متواضع است و گردنش از مو نیز باریک‌تر است اما در عوض در برابر تبهکاران و مفسدان جامعه با صلابت و بدون اغماض رفتار می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول