اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

ارائه 4000 مشاوره حقوقی رایگان در دادگستری خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری خراسان شمالی در شهریور ماه سال جاری به 4 هزار و 20 نفر از مراجعان خدمات مشاوره‌ای ارائه داده است.

ارائه 4000 مشاوره حقوقی رایگان در دادگستری خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، احمد کیخسروی اظهار داشت: 3 هزار و 682 نفر از مراجعان به صورت حضوری و 338 نفر نیز با استفاده از تلفن 129 از خدمات مشاوره‌ای این واحد استفاده کرده‌اند.
وی افزود: دادگستری بجنورد در ماه گذشته با یک‌هزار و 854 مشاوره حضوری و 88 مشاوره تلفنی بیشترین مراجعه کننده و دادگاه عمومی راز و جرگلان با 69 مشاوره حضوری و 34 مشاوره تلفنی کم‌ترین مراجعه را داشته است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در مدت مشابه دادگستری شیروان 150 مشاوره حضوری و 20 مشاوره تلفنی و در مانه و سملقان به 478 نفر مشاوره حضوری و پنج مشاوره تلفنی ارائه شده است.
وی اظهار داشت: 523 مشاوره حضوری و 20 مشاوره تلفنی در دادگستری اسفراین، 398 مشاوره حضوری و 167 مشاوره تلفنی در فاروج و 210 مشاوره حضوری و 14 مشاوره تلفنی نیز در جاجرم انجام شده است.
کیخسروی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این مشاوره‌ها مطالبه طلب، مسائل خانوادگی، اختلافات ملکی و مسائل مربوط به ارث بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول