اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادگاه متروی اصفهان امروز نیز برگزار نشد ‌

خبرگزاری فارس: دادگاه متروی اصفهان که قرار بود ششم شهریور ‌برگزار شود‌؛ قرار بود امروز در تاریخ هشتم شهریور ماه برپا شود، اما امروز نیز به دلایل نامشخصی ‌برگزار نشد.

دادگاه متروی اصفهان امروز نیز برگزار نشد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دادگاه متروی اصفهان به تاریخ 16 شهریور ماه جاری موکول شد.
سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان در این ‌ارتباط‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به دنبال بررسی موضوع هستیم و تا فردا به طور قطع پاسخ آن داده می‌شود.
 علیرضا روحانی بیان داشت: در مورد تعویق مکرر دادگاه متروی اصفهان اطلاعی ندارم.
این بی‌اطلاعی روحانی که خود نیز از شاکیان اصلی پرونده متروی اصفهان است در حالی است که وکیل پرونده، این تعویق‌ها را امر عادی خواند و گفت: برگزاری دادگاه متروی اصفهان در 16 شهریورماه امسال در بوده است.
وی در مصاحبه دو روز پیش با همین رسانه بیان داشت: تاریخ برگزاری دادگاه متروی اصفهان 9 شهریور ماه است و امروز اعلام کرد به طور سهوی تاریخ روز دادگاه اشتباه نقل شده است.
دادخواه افزود: جلسه دادگاه متروی اصفهان تنها دو بار به تعویق افتاده است و از ششم شهریور ماه به 16 موکول شد که چون رسیدگی به این پرونده در دادگاه تهران است بدون شک پرونده‌های زیادی در دست بررسی است و بنابراین تنها علت آن مشغله کاری قاضی رسیدگی به پرونده است.
به گزارش فارس، متروی اصفهان این‌ بار به دلیل سرپیچی مسئولان شهری و استانی اصفهان از قانون تصویب شده سال 85 از سوی حامیان میراث فرهنگی اصفهان در  دادگاه تهران باز شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول