اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

4428 نفر مشاوره قضایی رایگان در دادگستری اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بیش از 4428 نفر مشاوره قضایی رایگان، حاصل عملکرد مردادماه سال 1390 واحد ارشاد و معاضدت دادگستری اصفهان است.

4428 نفر مشاوره قضایی رایگان در دادگستری اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، غلام‌رضا انصاری اظهار داشت: واحد ارشاد و معاضدت در حوزه قضایی اصفهان در سال 1390، نهایت تلاش و همت خود را برای راهنمایی مراجعان انجام داده است تا دادخواست و شکوائیه‌ها با رعایت اصول قانونی تنظیم شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط واحد ارشاد و معاضدت در حوزه قضایی در اصفهان تصریح کرد: در مورد اختلافات خانوادگی 1595 مورد مشاوره حضوری و 2833 نفر مشاوره حقوقی کیفری انجام شده است.
‌رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: همچنین تهیه جزوات با مطالب حقوقی کاربردی از جمله با موضوع دیوان عدالت اداری، امور ثبتی و غیره، و برگزاری جلسات صلح و سازش، همکاری با شوراهای حل اختلاف استان که بیشتر در امر بازرسی آموزشی از شعب مختلف شوراها است، از جمله  اقدامات انجام شده محسوب می‌شود.
وی گفت: در این بازرسیها اعضای شوراهای حل اختلاف با مسائل و نکات حقوقی آشنا می‌شوند.
به گزارش فارس، واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری کل استان در طبقه اول ساختمان مرکزی دادگستری همه روزه در ساعات اداری آماده ارایه خدمات به مراجعان است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول