اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

دادگاه بخش آبپخش به زودی راه‌اندازی میشود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: دادگاه بخش آبپخش به زودی راه‌اندازی میشود.

دادگاه بخش آبپخش به زودی راه‌اندازی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضائی ‌در نشست مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: با حمایت دولت خدمتگزار و با پیگیری مسئولان بخش شاهد بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم هستیم و رضایت مردم موید این ادعاست.
وی با اشاره به تصویب راه‌اندازی دادگاه عمومی بخش آبپخش افزود: مقدمات راه‌اندازی دادگاه بخش آبپخش انجام شده و با تعیین قاضی توسط دادگستری استان، در آینده نزدیک این اداره در آبپخش مستقر میشود.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از افزایش تعداد اتوبوس‌های آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری در آینده‌ای نزدیک یک دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی آبپخش اضافه خواهد شد.
رضائی تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از اتوبوس مسیر آبپخش - برازجان در یک سال گذشته باعث شد شورای اسلامی شهر و شهرداری مجدانه ‌پیگیر اضافه شدن یک دستگاه اتوبوس دیگر به این مسیر شوند.
وی افزود: مراحل اداری اضافه شدن این اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی آبپخش انجام شده و در روزهای گذشته موفق به اخذ مجوز شورای تامین شهرستان برای تردد این اتوبوس در مسیر آبپخش - برازجان بوده‌ایم.
رضائی اذعان داشت: با اخد مصوبه شورای ترافیک شهرستان دشتستان این اتوبوس در آینده‌ای نزدیک در مسیر پرتردد آبپخش - برازجان شروع به کار خواهد کرد.
وی اضافه کرد: از نظر فاکتور جمعیتی آبپخش دومین شهر پرجمعیت شهرستان دشتستان است و اضافه شدن این اتوبوس می‌تواند نقش مهمی در توسعه حمل و نقل عمومی شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای همجوار داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری خود را خدمتگذار مردم می‌داند و برای پیشرفت و توسعه شهر و رفاه و آسایش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
رضائی یادآور شد: دانشجویان آبپخشی مرکز شهرستان بارها خواستار سرویس‌دهی بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی به مرکز شهرستان شده بودند و اضافه شدن این اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی باعث افزایش سوریس‌دهی روزانه و حل مشکل دانشجویان آبپخشی می‌شود.
وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه آزاد در آبپخش عنوان داشت: آغاز به کار دانشگاه آزاد اسلامی در شهر آبپخش از ابتدای مهرماه گام مهمی در سهولت تحصیلات عالی برای جوانان آبپخشی است و می‌تواند رشد و توسعه دوچندان علمی آبپخش را به دنبال داشته باشد.
شهردار آبپخش نیز گفت: همدلی و تعامل مسئولان شهرستان دشتستان با آبپخش موجبات پیشرفت پروژه‌های عمرانی آبپخش شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.
سید محمود موسوی افزود: شورای اسلامی با پیگیریهای لازم در پیشبرد امور بسیار تاثیرگذار بوده و باید دست به دست هم بدهیم تا شاهد پیشرفت شهر و شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول