اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

دفاع مقدس کشور را از حمله نظامی بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هشت سال دفاع مقدس جوانان انقلاب اسلامی، کشور را از حمله نظامی برای همیشه بیمه کرده است.

دفاع مقدس کشور را از حمله نظامی بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی عصر امروز در نشستی به مناسبت هفته دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اکثر ملت ایران در دفاع مقدس سهم بسزایی داشتند، افزود: باید با تمهیدات ویژه و حفظ آمادگی و هوشیاری کامل در جنگ نرم دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی ایران خود را بیمه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن خرمشهر را تصرف کرد، آن را  به عنوان یک نماد پیروزی مطرح کرد و نام عربی "محمره"‌ را برای خرمشهر برگزید.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: صدام پس از تصرف خرمشهر اینگونه بیان کرد که اگر ایرانی‌ها خرمشهر را باز پس بگیرند، من کلید بصره را به آنها می‌دهم.
استادحسینی اظهار داشت: زمانی که خرمشهر در اشغال عراق بود، هنوز انقلاب ما تثبیت نشده بود و دشمن هم فکرش را نمی‌کرد که ما توانایی باز پس‌گیری آن را داشته باشیم.
وی گفت: بعد از برکناری بنی‌صدر که جنگ به دست حزب الهی‌ها افتاد و فرماندهی کل قوا مستقیماً زیر نظر خود امام (ره) قرار گرفت، عملیات‌ متعدد یکی پس از دیگری با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، از دستاوردهای فتح خرمشهر را مطرح شدن انقلاب اسلامی، افزایش قدرت ایران در جهان و تعمیق و تحکیم اتحاد در بین اقشار جامعه عنوان کرد.
به گزارش فارس؛ استادحسینی با تأکید بر اینکه ما با فتح خرمشهر نماد قدرت صدام را در هم شکستیم، بیان داشت: فتح خرمشهر نماد همه قهرمانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس بود چرا که خرمشهر نماد همه ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگانی بود که برای دفاع از دین خدا برخاسته بودند و بر همین اساس بود که بعد از فتح خرمشهر امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی اظهار داشت: اینکه امام (ره) فرمودند "خرمشهر را خدا را آزاد کرد" بدین معناست که اگر ملتی برای خدا قیام کرده و ایستادگی و استقامت کند، خداوند مزد آن ملت را خواهد داد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: نیت رزمندگان ما فقط فتح خاک نبود بلکه دفاع از خاک، وظیفه‌ای ملی و فتح خاک وسیله‌ای برای تقرب و نزدیکی به خداوند متعال بود.
استادحسینی تأکید کرد: در طول 200 سال گذشته هیچ جنگی نبود که ما خاک کشورمان را از دست نداده باشیم اما دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که ما یک وجب از خاک کشورمان را هم از دست ندادیم.
وی بیان داشت: خرمشهر معراج شهداست و به همین دلیل است که مردم ما از اقصی نقاط کشور به این نقطه رفته و روحیه می‌گیرند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: ما در رابطه با ارزش‌های دفاع مقدس نباید واقعیات را پنهان کنیم، واقعیات دفاع مقدس آنقدر زیاد و گویا است که هر کدام از آنها برای غنای فرهنگی ما کفایت می‌کند.
استادحسینی تأکید کرد: در تبیین و ارائه دفاع مقدس به نسل جوان، نباید به مسائل بی‏پایه و بی‏اساسی که برخی از آن استفاده می‌کنند بپردازیم، بلکه پرداختن به واقعیت‌ها که نماد همه ارزش‌هاست باید مدنظر قرار گیرد و قطعا این موارد برای نسل سوم ما تأثیرگذار و مفید خواهد بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول