اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس ایران را در جهان الگو کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: الگو شدن ایران اسلامی برای سایر ملت‌ها و عزت و سربلندی اسلام از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

دفاع مقدس ایران را در جهان الگو کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی گرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: راه و منش شهدا تا ابد زنده خواهد بود و ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان کشورمان به حقانیت ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی عزتمندانه‌آنها هیچگاه از یادها نخواهد رفت.
وی با بیان اینکه در شرایط جنگ نابرابر هشت‌ ساله، تأثیر محوری و ویژه هدایت دفاع مقدس توسط ولی امر مسلمین در به نتیجه رسیدن این مقاومت نقش به‌سزایی داشت، گفت: به گواهی تمامی صاحب‌نظران و کارشناسان جنگی، مقاومت ایران در برابر تسلیحات نظامی، اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمن را نمی‌توان با فرمول‌های عادی و مادی متداول توجیه کرد.
گرجی با اشاره به دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ نابرابر عراق، گفت: ولایت‌محوری رزمندگان اسلام و قدرت ایمان و معنویت آنان بود که بر تسلیحات مدرن شرق و غرب فایق آمد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری دفاع جانانه ملت ایران را متفاوت از سایر جنگ‌های دنیا عنوان کرد و افزود: تبیین و تبلیغ هشت سال دفاع مقدس برای نسل آینده و نسل‌های پس از آن ضرورتی انکار ناپذیر است تا به معنای نبرد(تن و تانک) پی برده و مظلومیت فرزندان امام خمینی(ره) برایشان آشکار شد.
وی الگو شدن ایران اسلامی برای سایر ملت‌ها و عزت و سربلندی اسلام را از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تأکید کرد: در جنگ قوت، انسجام و عزت ملت ایران ظاهر شد.
گرجی ادامه داد: همچنین همزمان با صدور انقلاب، جنگ تحمیلی نیز زمینه‌ساز ظهور استعدادهای درخشان و فن‌آوری‌های مهم در عرصه‌های مختلف شد.
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله زمینه‌های بیداری اسلامی را بیش از پیش فراهم کرد، گفت: این در حالیست که به فضل الهی در سی و یکمین سالگرد این دفاع مقدس شاهد به ثمر نشستن این مجاهدت‌ها هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی عزتمندانه‌شان هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول