اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

نقش سربازان در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: نقش سربازان در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

نقش سربازان در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از سربازان نمونه ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس بسیار وسیع است که به تعبیر مقام معظم رهبری گنجینه‌ای است که تمام ابعاد آن باید استخراج شود.
وی ادامه داد: در جنگ هشت ساله که از سوی دشمن به صورت نابرابر آغاز شد، زنان و مردان این کشور با ایجاد آمادگی در خود آماده در راستای دفاع همه‌جانبه از کشور به پا خاستند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش بی‌بدیل سربازان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ایثار در هشت سال دفاع مقدس گفت: دوران سربازی بسیاری از جوانان با جنگ همزمان شده بود که جوانان با حضوری عاشقانه دوران سربازان را طی می‌کردند و بسیاری از آنان به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.
وی به توانمندی‌های سربازان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: بسیاری از سربازان ما در جنگ هشت ساله به عنوان فرماندهان گردان‌ها بودند و بسیاری از رزمندگان ما از توانمندی‌ها و تجربیات آنها استفاده می‌کردند و در عملیات‌های مختلف افتخارات بزرگی را آفریدند.
اسماعیلی در ادامه در تأکید به سربازان گفت: دوران سربازی دوران مقدسی است که می‌توان تجربیات زیادی در آن کسب کرد و در واقع زمینه‌ساز ساختن آدمی است و نیت شما باید برای خدا و خدمت به کشور باشد.
وی ابراز داشت: سربازان امروز باید با تأسی از ولایت و ادامه راه شهدا به ویژه شهدای سرباز گام بردارند و بعد از گذراندن دوره سربازی همچنان ادامه دهنده این راه باشند.
در پایان از پنج نفر از سربازان نمونه در اخلاق، انضباط و کار تقدیر شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول