اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

زنان در دفاع مقدس مسئولیت سنگینی داشتند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود تاکید کرد: زنان در دوران دفاع مقدس مسئولیت سنگین پشت جبهه و در زمینه کمک‌رسانی و امدادرسانی بر عهده داشتند.

زنان در دفاع مقدس مسئولیت سنگینی داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز یادواره زنان شهیده و تجلیل از زنان ایثارگر حوزه فاطمه الزهرا (س) شاهرود به همت پایگاه نرجس حوزه فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور بیش از 500 نفر از بانوان بسیجی در محل مسجدالنبی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد، یکی از اساتید حوزه علمیه شاهرود در سخنانی با اشاره به نقش زنان در جامعه اسلامی گفت: کلام امام خمینی (ره) که فرمودند "از دامن زن، مرد به معراج می‏رود"، نشان‏دهنده اهمیت مقام و جایگاه زن در اسلام است.
زهرا درویش افزود: همه ارزش جامعه و حتی مردان، از زن مومن و پاکدامن بوده و جامعه سالم و به معراج رفته محتاج زنان متدین است.
وی در ادامه سخنان خود گفت: زنان در دوران دفاع مقدس مسئولیت سنگینی پشت جبهه و در کمک رسانی و امدادرسانی بر عهده داشتند و با ایجاد روحیه در بطن خانواده و جامعه باعث ایجاد تفکر شجاعت و از خودگذشتگی می‏شدند.
این استاد حوزه علمیه شاهرود در پایان تصریح کرد: زن مؤمن برای مردان سنگ صبور و برای فرزندان خود تکیه‏گاه است و تامین آرامش خاطر همسر و فرزندان، خود اقدامی در دفاع از ارزش‏های دینی و ملی به شمار می‏آید.
در ابتدای این مراسم، فاطمه سعیدی فرمانده پایگاه نرجس در سخنانی هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی نسل جوان جامعه با شهدای زن و بازگویی نقش زنان در جبهه و پشت جبهه و تجلیل از مادر شهیدان که نقش عمده‏ای در پرورش جوانان از خود گذشته داشتند، عنوان کرد.
در این مراسم از مادر 15 شهید پایگاه نرجس با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول