اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون فرهنگی وزارت ارشاد‌:

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس فرصتی برای ناشران خصوصی است

خبرگزاری فارس: مشاور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای حضور ناشران خصوصی و همکاری نهادهای عمومی در برگزاری نمایشگاه ملی دفاع مقدس استفاده شده است.

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس فرصتی برای ناشران خصوصی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید قبادی عصر امروز در حاشیه دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مشهد، اظهار کرد: این برنامه تمام فاکتورهای نمایشگاهی را دارد و امسال برای دومین‌بار به‌صورت مستقل و با ظرفیت بالایی برپا شده است.
وی در ادامه به مشارکت نهاد‌ها در برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه و بسیج از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور ناشران خصوصی و همکاری نهادهای عمومی استفاده کرده است. این امر فرصت خوبی برای نشان دادن ظرفیت‌ فعالیت‌ ناشران خصوصی در حوزه مکتوبات ادبیات پایداری است.
مشاور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که کتاب‌های دفاع‌مقدس جای خود در میان مردم پیدا کرده‌اند، گفت: در چند سال گذشته شاهد استقبال از کتاب‌های ادبیات پایداری بود‌ه‌ایم و امیدوارم که نویسندگان و ناشران کتاب‌های بهتر و بیشتری در این حوزه بنویسند و منتشر کنند. زیرا کتاب یکی از ابزار‌های فرهنگی برای معرفی هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است.
قبادی در پایان گفت: اگر تبلیغات و اطلاع‌رسانی رسمی و گسترده‌ای برای دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس انجام شود با استقبال بیشتر مردم روبه‌رو خواهیم شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول