اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی:

دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای خودباوری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌ شرقی سرافرازی ایران اسلامی را مرهون دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای خودباوری است.

دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای خودباوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی شامگاه امروز در مراسم بزرگداشت  هفته دفاع مقدس در کارخانه پتروشیمی تبریز با بیان اینکه دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است، گفت: اشاعه فرهنگ ایثار موجب رشد و تعالی جامعه می‌شود.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی رزمندگانی است که برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب، عزت‌آفرین شدند و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کردند.
فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان شرقی اجرای فرامین ولی فقیه را افتخار مردم ایران دانست و افزود: پرداختن به خاطرات سال‌های دفاع مقدس یادآور یاران ثابت قدمی است که جان خود را برای حفظ و بقای اسلام و انقلاب فدا کردند.
رضوانی در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات نظامی را در درجه دوم اهمیت دانست و افزود: تقویت و گسترش روحیه معنوی و حس خداجویی و ایثار در رزمندگان اسلام عامل اصلی پیروزی آنها بوده است.
فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم در سایه ‌سار ولایت و همدلی و اتحاد، بسیج را به جایگاه اصلی خود در سطح جامعه برسانیم، افزود: در سال جهاد اقتصادی باید برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت از همه توانمندی‌های خود استفاده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم داشتن خلوص نیت در انجام امور اظهار داشت: اگر در انجام امور، هدف، خدا و کسب رضایت خالق باشد، همه اعمال و کارها خدایی می‌شود و انسان‌ها، یکدست و هم صدا و بدور از داشتن غرور و منیت به رضایت خلق می‌اندیشند و جامعه‌ای آرمانی را پدید می‌آورند.
رضوانی ادامه داد: یکی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس بیمه کردن نظام و ایجاد جایگاه بزرگ بین‌المللی کشور و خودباوری در بین جوانان است.
رضوانی اظهارداشت: همه ما بسیجی هستیم و گام برداشتن در راستای تحقق اهداف عالیه بسیج را وظیفه خود می‌دانیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی با تاکید بر تداوم تفکر بسیجی در زمان حاضر خاطرنشان کرد: در شرایطی که امروز تهاجم نظامی علیه کشورمان وجود ندارد باید تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها به ویژه در زمینه‌های علمی ادامه داشته باشد.
فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی تداوم تفکر بسیجی در دوران پس از دفاع مقدس را یادآور شد و بیان داشت: حاکمیت این تفکر در دوران سازندگی منجر به عمران و آبادانی نسبی کشور شد و اکنون نیز برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت باید تفکر بسیجی تفکر قالب باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول