اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

دفاع مقدس با ارزش‌ترین دوره‌ حیات ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و با ارزش‌ترین دوره‌های حیات این ملت است.

دفاع مقدس با ارزش‌ترین دوره‌ حیات ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم سرکشی از خانواده معظم شهدا در جونقان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بیداری اسلامی در خاورمیانه از انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته است.
وی اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، افزود: در دفاع مقدس انقلاب اسلامی ما به دنیا صادر شد و بیداری اسلامی در دنیا ثمرة صدور انقلاب در هشت سال حماسه و ایثار رزمندگان میهن اسلامی است.
سعیدی با بیان خاطراتی از سرداران شهید استان همچون شهید کاووسی، شهید فاضل و شهید رجب پور، ادامه داد: ولایت‌مداری، خضوع و خشوع این سرداران رشید اسلام زبانزد خاص و عام بود و ما باید با اقتدا به این شهیدان در راه حمایت و پشتیبانی ولایت، از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تأکید کرد و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم یکی از حساس‌ترین و با ارزش‌ترین دوره‌های حیات این ملت است.
وی با اشاره به جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: جانفشانی و از خودگذشتگی پیر و جوان این ملت در این دوران پرافتخار همچون نگینی تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری این ملت می‌درخشد.
سعیدی بیان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری با هوشیاری و پیروی از ولایت در دوران دفاع مقدس رشادت‌های کم‌نظیر را از خود به جای گذاشتند و امروز نیز با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده هر نوع جانفشانی هستند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه حساس کنونی انقلاب اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: تجربه و عملکرد در سال‌های گذشته به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته است که بنا بر آیه شریفه قرآن کریم از آمادگی و توان قدرت نظامی بالایی برخوردار باشیم چراکه دشمن در هر فرصت که پیش آید، ممکن است قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را داشته باشد.
همزمان با هفته دفاع مقدس از خانواده دانش آموز شهید منصور آلگونه در جونقان سرکشی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول