اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرندیه:

حماسه دفاع مقدس میراث بزرگی برای آیندگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زرندیه گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان یک میراث بزرگ آیندگان مورد پاسداشت و محافظت قرار گیرد.

حماسه دفاع مقدس میراث بزرگی برای آیندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا هدایتی  ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سه طرح بزرگ عمرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزشی از افتخارآفرینی‌ها، ایثارگری و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان است که همه قشرهای مختلف جامعه باید در راستای حفظ و نگهداری از این میراث ارزشمند بکوشند.
وی با تاکید بر ضرورت انتقال این میراث گران‌بها به نسل‌های آینده بیان داشت:  اگر نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نباشند نخواهد توانست در حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب بکوشند و قطعا در وفاداری به نظام دچار لغزش خواهند شد که می‌طلبد رشادت‌ آفرینی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس به آنان بازگو شود.
فرماندار شهرستان زرندیه ادامه داد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به رهبری حکیمانه امام راحل حماسه‌ای آفریدند که تمام نقشه‌های پلید دشمنان را نقش بر آب ساخت.
هدایتی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در اوج عزت و افتخار قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران عدالت خواهی را در جهان فریاد زد و با پایداری و مقاومت در برابر زورگویان و استکبار درس بزرگ ظلم‌ستیزی را به جهانیان آموخت به گونه‌ای که امروز به  الگو و سرمشق کشورهای آزادی خواه جهان تبدیل شده است.
وی با اشاره به بیداری مردم در کشورهای منطقه گفت: این بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به زودی در سراسر جهان فراگیر خواهد شد.
فرماندار شهرستان زرندیه ابراز داشت: دیروز دشمنان در جنگ سخت به دنبال تحقق خواسته‌های خود بودند و امروز با سناریوی جدیدی به نام جنگ نرم وارد عرصه شده و به دنبال تحقق اهداف استکباری خود هستند که رمز موفقیت در این جنگ نیز همچون جنگ سخت پیروی از ولایت‌فقیه است.
 امروز و همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، سه طرح خدماتی در شهرستان زرندیه افتتاح و به بهره برداری رسید که شامل ساختمان راهدارخانه سه راه رنگرز واقع در محور زرندیه ـ بوئین زهرا در زمینی به مساحت چهار هکتار و با زیربنای 250 مترمربع، ساماندهی گلزار شهدای روستاهای رضی آباد، قاسم آباد و تقلیدآباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال و بهره‌برداری از پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرندیه بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول