اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بجنورد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد نمایشگاه کتاب و پوستر دفاع مقدس افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب و پوستر دفاع مقدس گفت: پیروی از راه شهدا، حمایت از ارکان انقلاب و دفاع از ولایت‌فقیه است.
پروین رنجبریان اظهار داشت: نوک پیکان حمله دشمنان به سوی زنان و جوانان ماست و ما امیدواریم که زنان نقش و جایگاهشان را در جامعه پیدا کنند و در جهت ارتقاء کشور عزیزمان تلاش کنند.
وی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری که " دانشجویان ما در دانشگاه‌ها افسران جنگ نرم هستند "، افزود: ما امیدواریم جوانان و به خصوص دانشجویان با بصیرت افزایی و با ارتقاء سطح بینش و آگاهی‌شان بتوانند به عنوان افسران این جنگ نرم به خوبی انجام وظیفه کنند.
رنجبریان تعداد زنان شهیده را 6 هزار و 424 نفر عنوان کرد و گفت: زنان شهید استان خراسان شمالی 5 تن هستند.
وی تصریح کرد: هر سال در ایام گرامیداشت دفاع مقدس یک شهید و یک شهیده به عنوان شاخص معرفی می‌گردد که شهیده نسرین افضل به عنوان شهیده ملی و شاخص امسال در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال تعیین شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: زندگی نامه سراسر مجاهده و وصیت نامه این شهیده بزرگوار به صورت بروشورهایی در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بش قارداش برای آشنایی هم استانی‌ها تهیه شده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی هم در این آیین اظهار داشت: ما هر چه داریم از دوران هشت سال دفاع مقدس است.
مجید کبیریان حیات و بالندگی کشور ایران را مرهون رشادت‌ها و زحمات ایثارگران دانست و گفت: حیات و بالندگی کشورمان مرهون رشادت‌ها و زحمات ایثارگران اعم از شهدا، اسرا و جانبازان است که امیدواریم ادامه دهندگان راستین راه اولیا، صلحا و شهدا باشیم.
بر پایه این خبر، در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس عرضه شده است که با 20 تا 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول