اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم:

دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که هر چه بدان پرداخته شود، باز هم جای کار دارد.

دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه و رزمایش "یاد یاران" در تیپ حضرت قائم (عج) به مدت یک هفته با حضور فرمانده سپاه، استاندار و فرماندار سمنان افتتاح شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، هدف از ایجاد این نمایشگاه را نزدیک کردن نسل سومی‌ها با دوران دفاع مقدس دانست و گفت: برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی زمینه را برای آشنایی جوانان امروز با جوانان دیروز و رشادت‌های در زمان جنگ مهیا می‏سازد و ما باید شرایطی را در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد، به منصه ظهور برسانیم.
علی استادحسینی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است، گفت: رشادت‌ها و ایثار و فداکاری جوانان در جنگ باعث پیرزوی و بلند قامتی اسلام و انقلاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به اطاعت از ولی‌فقیه، نماز اول وقت ‌رعایت حجاب، معامله جان و مال با خدا، دعوت به نیکی و احسان، وفاداری برای حفظ اسلام، دعوت به ادامه راه شهدا، آرزوی شهادت داشتن، پرهیز از دنیا طلبی تأکید کرده‌اند و امروز وظیفه ما این است که به وصیت‌نامه شهدا و رزمندگان جامه عمل بپوشانیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره دفاع مقدس آینه‌ای برای پیام بشریت است، تصریح کرد: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران سرشار از آموزه‌های غنی فرهنگی، نظامی و سیاسی است.
استادحسینی تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس از جهت اهمیت برای ما ارزش یک تاریخ را دارد؛ بنابراین ما باید در مورد دفاع مقدس بیشتر به ارزش‌هایی بپردازیم که باعث ماندگاری انقلاب شد، زیرا امروز فلش تهاجم دشمن به سمت ارزش‌هایی است که ما را در دوران جنگ تحمیلی به موفقیت رساند.
همچنین استاندار سمنان با اشاره به اینکه دفاع مقدس از نظر فرهنگی یک گنجینه است، افزود: جوانان ما با حضور همیشگی خود در تمام صحنه‌ها سبب شده‌اند که دشمن هرگز حتی خیال تعرض به میهن اسلامی را نداشته باشند زیرا حفظ نظام جمهوری از اهم واجبات است.
عباس رهی بیان داشت: کار بزرگ بسیج و سپاه کار فرهنگی است و در این کار فرهنگی هرچه بیشتر کار انجام شود پیروزی‌های بزرگ‌تری نصیب ما می‌شود.
همچنین به همین مناسبت، نمایشگاه یاد یاران و مدافعان ولایت با حضور فرمانده سپاه ناحیه دامغان و حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی نماینده ولی فقیه در شهرستان در اردوگاه قدس گشایش یافت.
سیدمحمدحسین مرتضوی فرمانده سپاه ناحیه دامغان بیان داشت: این نمایشگاه به وسعت 10 هکتار در پنج کیلومتری شهرستان دامغان واقع است.
وی ادامه داد: 35 غرفه در بخش‌های جنگ‌های رزمی،‌ جنگ نرم، بخش نماهنگ، غرفه‌های نیروهای کمکی خواهران پشت جبهه‌ها، غرفه خداحافظی اعزام رزمنده‌های اسلام و عملکرد طرح صالحین پایگاه‌های خواهران با همکاری حوزه مقاومت بسیج کوثر و ایجاد چادرهای عشایری و غرفه محصولات فرهنگی، غرفه یاد بود شهدای، غرفه بیمارستان‌های صحرایی، نمایش ادوات جنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، نمایشگاه و رزمایش فدائیان ولایت شاهرود نیز در منطقه شمال وادی‏السلام شهرستان شاهرود افتتاح شد.
در مراسم افتتاح نمایشگاه رزمایش فدائیان ولایت اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان حضور داشتند و بعد از افتتاح نمادین نمایشگاه به بازدید از غرفه‏های مختلف برپا شده در این نمایشگاه پرداختند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول