اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

35 کلاس درس به آموزش و پرورش نهاوند تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: امسال 35 کلاس درس با هزینه 2.5 میلیارد تومان به آموزش و پرورش نهاوند تحویل داده می‌شود.

35 کلاس درس به آموزش و پرورش نهاوند تحویل داده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گام مهم و مثبتی است که جوانان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف بلند حضرت امام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.
وی با اشاره به جابه‌جایی مدارس امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی توصیه کرد مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که برای دانش‌آموزان مشکلی به وجود نیابد و کمترین معضل را داشته باشیم.
فرماندار نهاوند ایجاد مجتمع آموزش عالی و دانشکده پیراپزشکی را سبب تحول اجتماعی دانست و ابراز داشت: امسال این مجتمع در دو رشته تکنسین اطاق عمل و فوریت‌های پزشکی 80 دانشجو می‌پذیرد.
وی گفت: اول مهرماه امسال فضاهای آموزشی باید به گونه‌ای مهیا شوند که دانش‌آموزان احساس نشاط اجتماعی بالایی داشته باشند.
زارعی‌کوشا از ثبت نام 2 هزار و 670 دانش‌آموز با عنوان کلاس اولی در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: امسال از این آمار نسبت به مقایسه مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش ثبت نام داشته‌ایم.
وی با اشاره به ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در نهاوند افزود: تاکنون بیش از 90 درصد دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی در نهاوند به صورت الکترونیکی ثبت نام کرده‌اند.
فرماندار نهاوند از ایجاد مجتمع‌های آموزشی در شهرها و روستاها خبر داد و ابراز داشت: 11 هزار دانش‌آموز در این مجتمع‌ها تحصیل خواهند کرد که نقش مهمی در توسعه عدالت آموزشی به ویژه در روستاهای محروم و دورافتاده دارد.
وی به ایجاد 30 باب نمازخانه در سال جاری در مدارس نهاوند خبر داد و افزود: به علت جابه‌جایی مدارس مخابرات باید تلفن‌های جدیدی را که به علت جابه‌جا شدن فضا تغییر مکان داده‌اند را در سامانه 118 به ثبت برساند تا از بروز مشکل برای والدین و دانش‌آموزان جلوگیری شود.
امام جمعه شهرستان نهاوند نیز کار و فعالیت در آموزش و پرورش را فعالیت و حرکت در ادامه راه انبیا دانست و افزود: آموزش و پرورش در تحقق احکام دینی و الهی مسئولان را یاری می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی ادامه داد: متأسفانه با وجود همه موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی که در همه امور داشته‌ایم در زمینه فرهنگ اجتماعی و معنوی آن چنان که شایسته است رشد نکرده‌ایم.
وی گفت: جوانان امروز ایران باید الگوی دیگر جوانان جهان باشند که در همین راستا روز به روز وظایف همه ما به ویژه مسئولان فرهنگی خطیرتر و حساس‌تر می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول