اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

حضور 210 هنرآموز در کلاس‌های هنری حوزه هنری زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان از حضور 210 هنر آموز در کلاس‌های آموزشی هنری ترم تابستان حوزه هنری استان خبر داد.

حضور 210 هنرآموز در کلاس‌های هنری حوزه هنری زنجان
رقیه قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در رشته‌های مختلف هنری از اولویت‌های کاری این حوزه هنری محسوب می‌شود.
 مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان یا‌دآور شد: این دوره‌های آموزشی به صورت سه ماهه تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه تربیت و کشف استعداد‌های هنری و به طور کلی تربیت هنرمندان متعهد از مؤلفه‌های اصلی حوزه هنری است، افزود: بر همین اساس حوزه هنری اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی می‌کند.
قاسمی با تاکید بر اینکه تابستان امسال 210 هنر‌ آموز در کلاس‌های ترم تابستانی شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی در سطح استان و فقط در شهر زنجان برگزار می‌شود.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: هنر آموزانی که مرحله مقدماتی را با کسب رتبه قابل قبول سپری کرده باشند، می‌توانند در بخش آموزشی کارگاه‌های تخصصی نیز حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه کارگاه‌های تخصصی این مرکز در سطح پیشرفته آموزش‌های هنری است، اظهار داشت: به طور کلی این کلاس‌ها در ترم تابستان در 9 عنوان رشته هنری و پنج عنوان کارگاه تخصصی تشکیل شد.
قاسمی خاطر نشان کرد: موضوع‌های کلاس‌های آموزشی این مرکز نقاشی رنگ روغن،‌ عکاسی، طراحی، نویسندگی، خوشنویسی، نقاشی کودکان، بازیگری، نمایش و کارگردانی است.
وی فیلم نامه نویسی،‌ حافظ خوانی، نقد شعر، بررسی سیر غزل و نقد داستان را عنوان مضامین و موضوع‌های کارگاه‌های تخصصی حوزه هنری استان دانست.
وی تصریح کرد: این کلاس‌ها در طول سال دایر می‌شود، که اوج برگزاری آن در ترم‌ تابستان است.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان هدف از برگزاری این کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را تربیت و به عرصه رساندن نیروهای متعهد دانست و اضافه کرد: کارها و برنامه‌ها را باید بر مبنای شاخص‌های حوزه هنری پیش برد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول