اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

کلاس شنا برای مربیان ورزش لرستانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور ارتقای دانش دبیران ورزش استان و آشنایی با آخرین فنون آموزش مهارت شنا، کلاس توجیهی توسط تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با شرکت 42 نفر برگزار شد.

کلاس شنا برای مربیان ورزش لرستانی برگزار شد
مجتبی کلانتری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: این کلاس به مدت یک هفته در استخر شنای آموزش و پرورش واقع در دره‌گرم زیر نظر نوربخش مولایی، عبدالرضا نجفی و فرشاد زیویار برگزار شد.
وی افزود: هفته آینده نیز دوره ویژه آموزش شنا برای دبیران زن برگزار می‌شود.
کلانتری گفت: ظرف یک ماه آینده برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در رشته‌های والیبال، شطرنج و دو و میدانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: ورزش آموزشگاه‌های استان ظرف دو سال اخیر تکان جدی خورده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی اظهار داشت: سال 88 تیم فوتبال مقطع متوسطه لرستان قهرمان کشور شد که متعاقب آن به یونیزاوای ژاپن اعزام شد.
کلانتری افزود: سال گذشته نیز تیم فوتسال مقطع راهنمایی لرستان نایب ‌قهرمان کشور شد و همچنین در رقابت‌های کشتی قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه کشور که به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد، لرستان در هر دو رده‌ی آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی کشور دست یافت.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سباح در لرستان گفت: تاکنون حدود 15 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان در قالب طرح آموزش سباح، مهارت شنا را زیر نظر مربیان ورزش فرا گرفته‌اند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول