اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم جدید حوزه هنری

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم جدید حوزه هنری این استان در فصل پاییز خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم جدید حوزه هنری
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی شامیری صبح امروز در اردوی پایان دوره آموزشی هنرجویان و هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد که در روستای توریستی کریک برگزار شد، اظهار داشت: در این اردوی یک روزه بیش از 100هنرمند و هنرجوی حوزه هنری این استان شرکت کردند.
شامیری ابراز داشت: شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای طنز، طراحی، نقاشی و عکاسی از روستای کریک از جمله برنامه‌های این اردو بود.
وی بیان داشت: همچنین در این اردو هنرمندان و هنرجویان بارگاه مطهر امام‌زاده عسکر(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) در روستای کریک را زیارت کردند.
 شامیری هدف از برگزاری این اردو را ارتقاء انگیزه هنرمندان، کشف و پرورش استعدادهای هنری و تولید آثار فاخر عنوان کرد.
 وی یادآور شد: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان حوزه هنری امسال در 11رشته هنری برگزار شد و بیشتر از 150 هنرجو در آن شرکت کردند.
 شامیری تصریح کرد: سالانه هزار هنرجو در کلاس‌های آموزشی هنری و کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید کشوری و استانی در حوزه هنری شرکت می‌کنند.
وی بیان داشت: ترم جدید کلاس‌های آموزشی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل پاییز برگزار می‌شود.
روستای کریک در 20 کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج قرار دارد که دارای خانه‌هایی با بافت کاهگلی بوده و یکی از روستاهای هدف گردشگری این استان است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول